Øyvind Ryeng Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Se her, ja! Endelig klarhet i saker og ting; takker og bukker! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Motsatt faktisk! 180zx i norge og sverige og finland, og Silvia i alle andre land. S12 er modellbetegnelsen, og gjelder i alle land. Er Naturligvis forgjengeren til 200sx. Den har 1,8 turbo 8v (ca18et, forøvrig nesten samme motor som 200sx) eller 2,0 uten turbo. God driftebil! har aldri hørt om noen 180zx i norge, har derimot hørt om silvia....har heller ikke sett noen silvia i sverige, men derimot 180zx...hehe EDIT: viss d står DOHC eller TWINCAM så er vel en ca18det motor i den med 16v...?? correct me if i'm wrong--- Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 har aldri hørt om noen 180zx i norge, har derimot hørt om silvia....har heller ikke sett noen silvia i sverige, men derimot 180zx...hehe EDIT: viss d står DOHC eller TWINCAM så er vel en ca18det motor i den med 16v...?? correct me if i'm wrong--- det er vanlig suge motor i den det står "twin cam" eller "dohc" vis det ikke har vært byttet til noe annet eller på montert turbo i etter tid! det går en slik en i eidsvoll som det står SILVIA på hele siden på.. men min heter også NISSAN SILVIA (b12) så silvia brukes i flere varianter? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 har aldri hørt om noen 180zx i norge, har derimot hørt om silvia....har heller ikke sett noen silvia i sverige, men derimot 180zx...hehe EDIT: viss d står DOHC eller TWINCAM så er vel en ca18det motor i den med 16v...?? correct me if i'm wrong--- Turboutgaven av S12 har ca18ET ikke CA18DET... Det vil si at den har en sohc motor. En kam, 8 ventiler. Twincam bilen har en 2,0 uten turbo. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 men de d sto twincam elller noe sånt på panseret sa han...to litern som står i da...å kom ikke disse luftinntaka bare på turbo modellene...?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Så faktisk en på Ryen i går, trodde det først var ae86 men rompa ligna ikke, men pen bil, noen må jo kjøpe og drifte.. Fikk litt lyst på, si ifra hvis dere finner noen til salgs! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 men min heter også NISSAN SILVIA (b12) Hvor har du det fra? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Så faktisk en på Ryen i går, trodde det først var ae86 men rompa ligna ikke, men pen bil, noen må jo kjøpe og drifte..Fikk litt lyst på, si ifra hvis dere finner noen til salgs! er en til salgs på autodb...KLIKK ME mener den har stått uhorvelig lenge...men å sette på tusenmetere på en sånn bil... puke skam seg! ellers så har vi disse: http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=634652 http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=1427355 Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 men de d sto twincam elller noe sånt på panseret sa han...to litern som står i da...å kom ikke disse luftinntaka bare på turbo modellene...?? Har ikke anelse... Jeg er langt fra oppdatert på det kosmetiske. :o Kan bare litt om den tekniske delen. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 hvis noen er int i en s12 er det bare å ta kontakt. har en 88mod stående. selges for 20k. kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 hvis noen er int i en s12 er det bare å ta kontakt.har en 88mod stående. selges for 20k. kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. umm.....ikke gjør sånt mot meg da...fristende som faen :rolleyes: bilder av herligheten da? :pics Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 umm.....ikke gjør sånt mot meg da...fristende som faen :rolleyes: bilder av herligheten da? :pics skal fikse bilder hvis jeg får lånt meg et kamera.. Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 fristende som faen :rolleyes: Kjøøøp!! Noen må stille med S12 snart! Jeg kan jo ikke, siden jeg har '86.. sombrero Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 men faaaen da!! hehe ikke gjør slikt mot meg nå da! bilen min vil ikke starte å i svake øyeblikk vurderer jeg å selle den...men er jo surt når den nettopp er nylakkert å jeg har fått på nye felger...åssn boltsirkel er d på silvian?? 4x100 eller 4x114.3?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Kjøøøp!! Noen må stille med S12 snart! Jeg kan jo ikke, siden jeg har '86.. sombrero aner jeg en liten 1-on-1 battle viss jeg stiller med s12?? isåfall viss jeg skal ha meg s12 så skal ca18et'n byttes mot ca18det'n ;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg