mini Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Strøken Chev. Impala sett i Oslo parkert på Haugenstua. Med american kromme racing felger man får kjøpt på Pony Parts. Noen som har sett den eller vet hvem som eier den? Den er STRØØØØØKEN!! Jeg digger de gamle bila der.. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Er ikke 100% sikkert, men jeg mener det finnes en liknende på Vestli. Chevrolet er gromt uansett synes jeg. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 VESTLI??? Jøss... Bodd her en stund men har ikke sett en der ihvertfall ennå.. Amerikanske biler er gromme ass.. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg