Gå til innhold

Hva gjør en bil pen?

Ranger emnet

sjefolainen

Anbefalte innlegg

Selv om Øyvind klager veldig på plast, så mener jeg at plast eller ikke, hvis en bil er gjennomført og er bygd bra, så er man på god vei.. Helheten er viktig, selv om det er en plastrakkett eller en clean nazivogn.. Det værste jeg ser er skikkelig påkosta biler med standard oransje blinklys :scared

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Øyvind klager veldig på plast, så mener jeg at plast eller ikke, hvis en bil er gjennomført og er bygd bra, så er man på god vei.. Helheten er viktig, selv om det er en plastrakkett eller en clean nazivogn.. Det værste jeg ser er skikkelig påkosta biler med standard oransje blinklys :scared

Noen andre steder i verden er faktisk gule blinklys både mote, og "JDM". Men her i Norge er det definitivt vanligst/mest populært med hvite (gammel vane er vond å vende?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre steder i verden er faktisk gule blinklys både mote, og "JDM". Men her i Norge er det definitivt vanligst/mest populært med hvite (gammel vane er vond å vende?).

Det er i mine øyne enda verre i tilfeller der en kun har kjøpt f,eks en stor vinge og en streamer som står [sett inn bilmerke] Power på, så ser man hjulkapsler og en stor N på hekken :scared

Det er det helhetlige inntrykket som for meg avgjør hva som er penest, men jeg vil påstå at felger og senking utgjør ivertfall 70/80% av utseendet på en bil...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen den opel'n

men jeg lurer på om å gå opp ett hakk på rulleomkretsen på hjula for å fylle litt bedre i hjulbuen hadde blitt godkjent? Ser for meg at helheten ville blitt enda bedre!? Meninger?

Sant sant, det er prioritert neste gang jeg skal ha nye dekk. Muligens coilovers også, for å kunne skreddersy høyden ;o)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider