Gå til innhold

MJØSMEET - Hamar - 25.Juni

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Det nye bladet MAX POWER kommer til hamar 25.juni og hadde jo vært perfekt med et streetmeet??? :D

sist streetmeet var på CC plassen og det kom jo ganske så mange biler til slutt.

Skal vi kjøre igang med et nytt mjøsmeet denne dagen?

Passer jo perfekt siden max power kommer.

Jeg har ikke tid til å arrangere eller ta på meg noe som helst. Trengs vel kanskje ikke noe arrangering heller?

Hadde vel kanskje vært litt greit å fikset litt på forhånd siden max power kommer... Den som har tid og lyst kan jo ta på seg dette her..

Jeg bare laget tråden for å høre om det er noen interesse. :)

Er det noen interesse for dette? :D

Dette blir altså:

LØRDAG 25.JUNI - MØTES FRA KLOKKA 20:00 - ÅTTEMETERSPLANET (ved politistasjonen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å søke grunneier om å avholde arrangementet, så kanskje dere i Max Power kan rigge opp en stand osv.

Det er ikke meningen at Max Power skal avholde eller på annen måte være ansvarlig for arrangementet, vi skal simpelthen være "flue på veggen" denne gangen. Av den grunn kan jeg/vi dessverre ikke "blande oss" i tillatelse fra grunneier osv her. Sorry!

Men - vi skal nok lage fest ved senere anledninger, fortvil ikke :D

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vi ha tatt noen tlf eller thamazter? Jeg får vel ta med gliset mitt å komme en tur jeg og tenker jeg :)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprer ordet på disse kanter :)

..og jeg tar med meg den møkkete rottegolfen min .. sombrero

Det høres bra ut :)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider