olehenri Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Da har jeg fått vite at jeg har fri den 25, så je kjem! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg dukker helt klart opp.. sjøl om bilen min er like interesant som Da capo med Vidar Lønn Arnesen.. hehe.. Så bilen din vil tiltrekke seg pensjonister med andre ord? tannløs Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 ja jeg er litt enig med deg Nolimit,Morten burde funnet en anne dag å feire på,og seff kommer jeg. Det jeg mente med "full eller edru" var at jeg IKKE hadde tenkt å komme med flasker og div og leke "fjortis" fyll liksom... men kunne tenkt meg vært edru selv ja og hilst på folka samt Espen ikke minst,redaktøren for Max Power!!!! Vi ses der uansett!! kom igjen folkens,ikke vær beskjedne,still opp og vis hva vi duger til og at vi er en sosial gjeng sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Så bilen din vil tiltrekke seg pensjonister med andre ord? tannløs noe slikt ja.. er skikkelig typisk pensjonistbil..hehe.. hvit nissan bluebird.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 tar meg en tur til den gærne sia je å hehe , prøv og snakk med purken og noen grunneiereom det gikk ann og sperre av et område så vi får dratt noen rundinger a... er da vært et forsøk..??? har noe hjul jeg skulle ha burne opp jeg... :drive2 skal spre det gode budskap videre jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Vi kan jo ta utstillinga på CC og kjøringa på Trehørningen dragcar Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Vi kan jo ta utstillinga på CC og kjøringa på Trehørningen dragcar kjøring der er uaktuellt! i såfall syns jeg synd på kollegaen min som må hive bort alle Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 kjøring der er uaktuellt! i såfall syns jeg synd på kollegaen min som må hive bort alle Det klarer han ikke uansett!! ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 kjøring der er uaktuellt! i såfall syns jeg synd på kollegaen min som må hive bort alle Er vel ikke så mye en stakkars hafslund vakt får gjort der vis det er mange nok! :P Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Det klarer han ikke uansett!! ;) hehe *titegn* Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Er vel ikke så mye en stakkars hafslund vakt får gjort der vis det er mange nok! :P nei sant nok, men da blir det et ublidt møte med snuten så ikke gidd! hehe :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 kjøringa tar vi på veien :p og ikke ved utstillinga i det hele tatt :p Purken kommer nok uansett hva som blir gjort... Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 kjøringa tar vi på veien :pog ikke ved utstillinga i det hele tatt :p Purken kommer nok uansett hva som blir gjort... det gjør de nok, men grisekjøring syns jeg folk kan drite i.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Passer jo egentlig litt dårlig å ha det på CC plassen siden det er forbudt å stå der etter kl.23 hver kveld,sto parkert sammen med noen folk der her om dagen og sto utenfor bilene og bare skravlet,ingen av bilene sto og gikk. Plutselig kommer det en bil ganske fort og svinger inn på plassen og stopper foran oss og sier; " Dere skal være glad jeg ikke har med bøthæfte mitt,for dere skjønner det at je har faktisk fullmakt til å skrive bøter her etter kl.23" Jeg har sett han før og han er vekter på CC tror jeg men vet ikke om han jobber i Hafslund eller Securitas. Han ba oss pent om å fjerne oss rolig så skulle han la det gå for denne gang,men han skulle begynne og skrive opp reg,nr og bøter fortløpende neste gang. :scared Så jeg vet ikke helt jeg men kanskje vikingskipet er en ide? selv om brannstasjonen ligger vegg i vegg med parkeringsplassen. Maxi plassen er for humpete og fælt og naboene der klager bare en traktor krysser plassen på kveldstid. Dere som bor i området,noen lure tips om plass dere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Passer jo egentlig litt dårlig å ha det på CC plassen siden det er forbudt å stå der etter kl.23 hver kveld,sto parkert sammen med noen folk der her om dagen og sto utenfor bilene og bare skravlet,ingen av bilene sto og gikk. Plutselig kommer det en bil ganske fort og svinger inn på plassen og stopper foran oss og sier; " Dere skal være glad jeg ikke har med bøthæfte mitt,for dere skjønner det at je har faktisk fullmakt til å skrive bøter her etter kl.23" Jeg har sett han før og han er vekter på CC tror jeg men vet ikke om han jobber i Hafslund eller Securitas. Han ba oss pent om å fjerne oss rolig så skulle han la det gå for denne gang,men han skulle begynne og skrive opp reg,nr og bøter fortløpende neste gang. :scared Så jeg vet ikke helt jeg men kanskje vikingskipet er en ide? selv om brannstasjonen ligger vegg i vegg med parkeringsplassen. Maxi plassen er for humpete og fælt og naboene der klager bare en traktor krysser plassen på kveldstid. Dere som bor i området,noen lure tips om plass dere?? Hmm.. kanke værra hafslund, aldri hørt om at vi kan gi bøter no sted. hehe må være sukkertassene.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg