GTI_Biatch Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 strålende,kan du si fra til MSpower at det begynner kl 20.00 på 8 metern ved politikameret og at max power kommer rundt kl 23.00.Fikk meld av a i dag men har ikke rukket å svart a men.. hvis du ser a så si fra thanx okay..skal si ifra jeg vøtt hvis jeg ser a ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Men selve treffet er på cc-plassen ? Får se om jeg tar en tur med ådi'n =P Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Men selve treffet er på cc-plassen ? Får se om jeg tar en tur med ådi'n =P Treffet er vel på plassen ved politistasjonen ? De fikk ikke lov til å ha det på cc.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 har fått penger,så jeg kommer :D har fått med meg noen flere fra lillehammer oxo ;) du HAR å ta med deg dig cam å ta bilder! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Men selve treffet er på cc-plassen ? Får se om jeg tar en tur med ådi'n =P nei selve og HELE treffet er på 8 metersplanet. alt står på plakaten thamazter skrev noen sider lengre frem i denne tråden. Alt kommer til å skje der nede men seff får den som vil ta seg en tur gjennom byen og sjekke det "bra" utelivet her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Noen som veit om det er raskest og kjøre fra Oslo, og via Nittedalen til gjøvik mjøsbrua også vidre? Eller E6 mot gardemoen og oppover der? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Noen som veit om det er raskest og kjøre fra Oslo, og via Nittedalen til gjøvik mjøsbrua også vidre? Eller E6 mot gardemoen og oppover der? kommer du fra oslo er e6 via gardermoen kjappest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 kan bli inntresangt i å med at poletiet vet om dette.. synd det ikke blir noe muligheter for dem som vil det til å svi av litt gummi Tror jeg tar med ett extra sett bak dekk uansett jeg da men :naaaws V-12`n er forkjøla så den måtte få en ny flaske med medisin(NOZ) så kansje det trengs... he he Blir vel bra dette.. Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 å svi av litt gummi skal vi nok få til, dog muligens i litt kontrollerte former.. været ser bra ut i dag.. sol nå, lettere overskyet.. skal visst være slik i hele dag.. dog noe kjøligere enn de siste dagene, men været skal i hvertfall holde seg.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 ser ut som det blir treff på meg også gitt. men stikker nok før elleve. var ganske sent å komme syns nå jeg men. mørkt og ikke akkurat noe bra bildeforhold. da er jeg nok også godt på vei inn i beruset tilstand :P dog ikke på 8 metersplanet. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 ser ut som det blir treff på meg også gitt. men stikker nok før elleve. var ganske sent å komme syns nå jeg men. mørkt og ikke akkurat noe bra bildeforhold. da er jeg nok også godt på vei inn i beruset tilstand :P dog ikke på 8 metersplanet. Er da ikke SÅ mørkt klokka 23 da.. ;) Du prioriterer helt feil. Den alkoholen kan du ta hvem som helst annen helg i året... ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 kan hende jeg setter igjen bilen på planet da. clutchen er jo uansett fuxx0red. står jo tryggt utafor purken uansett.' Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 blir muligens no partytelt vi kan holde alkoholen i lukkede former under :) men uansett remster, de folka der har fotoutstyr til å fotografere når det er mørkt :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 MEGET fornøyd med kvelden ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Veldig bra greier det her.... kunne vel ikke blitt så mye bedre?... :popcorn Vil ha mer av dette..... :pray Håper folk legger ut bilder og filmer på mediaforumet... Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg