Gå til innhold

MJØSMEET - Hamar - 25.Juni

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men selve treffet er på cc-plassen ?

Får se om jeg tar en tur med ådi'n =P

nei selve og HELE treffet er på 8 metersplanet. alt står på plakaten thamazter skrev noen sider lengre frem i denne tråden.

Alt kommer til å skje der nede men seff får den som vil ta seg en tur gjennom byen og sjekke det "bra" utelivet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bli inntresangt i å med at poletiet vet om dette.. synd det ikke blir noe muligheter for dem som vil det til å svi av litt gummi

Tror jeg tar med ett extra sett bak dekk uansett jeg da men :naaaws

V-12`n er forkjøla så den måtte få en ny flaske med medisin(NOZ) så kansje det trengs... he he

Blir vel bra dette..

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å svi av litt gummi skal vi nok få til, dog muligens i litt kontrollerte former..

været ser bra ut i dag.. sol nå, lettere overskyet.. skal visst være slik i hele dag.. dog noe kjøligere enn de siste dagene, men været skal i hvertfall holde seg..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det blir treff på meg også gitt. men stikker nok før elleve. var ganske sent å komme syns nå jeg men. mørkt og ikke akkurat noe bra bildeforhold.

da er jeg nok også godt på vei inn i beruset tilstand :P dog ikke på 8 metersplanet.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det blir treff på meg også gitt. men stikker nok før elleve. var ganske sent å komme syns nå jeg men. mørkt og ikke akkurat noe bra bildeforhold.

da er jeg nok også godt på vei inn i beruset tilstand :P dog ikke på 8 metersplanet.

Er da ikke SÅ mørkt klokka 23 da.. ;)

Du prioriterer helt feil. Den alkoholen kan du ta hvem som helst annen helg i året... ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider