Oshim Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Vi skulle nok samlet oss en gjeng og ryddet opp litt der ja. Ble rekkverket ødelagt? fikk ikke med meg det jeg... Rekkverket ble ødelagt av en STOR gutt med svarte klær og krøllete hår som prøvde å sitte på det. *sladre sladre* Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jack Osbourne som ødela gjerdet? :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Rått treff.. Mye folk, mye fete biler og bra stemning =) Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Les nyeste MaxPower :D:D:D:D:D :wave Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Les nyeste MaxPower :D:D:D:D:D :wave for mye bilder av en viss rosa bil og dem fikk jo ikke med så mye av de fineste bilene men ellers grei repotarsje.. BBQ burgeren er vel ikke byens beste så skjønner den ikke har fått best karakter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 for mye bilder av en viss rosa bil og dem fikk jo ikke med så mye av de fineste bilene men ellers grei repotarsje.. BBQ burgeren er vel ikke byens beste så skjønner den ikke har fått best karakter.. Den har ikke fått best karakter, den har fått eneste karakter. Var bare den vi prøvde :) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 dere får dra til lillehammer snart! hehe Er ett treff i planlegginsfasen om dagen.. :wave Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 dere får dra til lillehammer snart! hehe Er ett treff i planlegginsfasen om dagen.. :wave kommer aldri til å oppnå samme resultat som hamar på noen måte uansett. Lillehammer er og blir en IKKE-BRA-treff-by.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 kommer aldri til å oppnå samme resultat som hamar på noen måte uansett.Lillehammer er og blir en IKKE-BRA-treff-by.. hehe lillehammer ække en bra by når det gjelder bil uansett. men nå er det noen som prøver å få igang noe, så all cred til de! Strandtorget er en ypperligplass for å ha treff.. må bare få senter folka med på det.. hehe Prøver å arrangere noe via politiet for å få et bedre miljø mellom " rånerene" og politiet. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hamar er det beste stedet i Mjøsdistriktet for å arrangere Mjøsmeet/streetmeet, opplest og vedtatt cheers Selv om jeg ikke var der i år, skal jeg prøve å dukke opp neste år :) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hamar er det beste stedet i Mjøsdistriktet for å arrangere Mjøsmeet/streetmeet, opplest og vedtatt cheers Selv om jeg ikke var der i år, skal jeg prøve å dukke opp neste år :) kanskje fordi (etter det jeg har fått med meg) det aldri har vært ett realt forsøk på å ha no slikt på lillehammer, bortsett fra de amcar treffene som har vært litt fres i . men men. blir det treff blir det treff. artig for de som gidder å komme Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 kanskje fordi (etter det jeg har fått med meg) det aldri har vært ett realt forsøk på å ha no slikt på lillehammer, bortsett fra de amcar treffene som har vært litt fres i . men men. blir det treff blir det treff. artig for de som gidder å komme hvem er det som prøver å arrangere det a?? håper det blir noe av da..og kan jo bli kult!! er jo stor plass på strandtorget! bare håpe det er mange som kommer da,er jo mange som ikke gidder.. men jeg kommer ihvertfall hvis det blir noe av :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 det får man se hvis det blir no av i det heletatt Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg