maurice Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Er det noen som har erfaring med å arrangere å få med snuten på dette? uansett så må det ble arrangert med "class" kansje noen klubber vil stå litt spisen for dette? uansett bilen min må være ferdig til dette!! I`m In!!! Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 hva med å legge treffet til plassen uten for vikingeskipet? da slipper vi kansje så mye tull med snuten..... Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Jeg stiller opp uten tvil! Regner med det blir bra oppmøte. Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Spre ryktene! Får håpe på et bra oppmøte denne gangen (også!) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 hva med å legge treffet til plassen uten for vikingeskipet?da slipper vi kansje så mye tull med snuten..... tror faktisk at et treff på viking skipet må bli bedre enn på cc mart`n.snuten har jo jevnt passerende der pågrunn mye "håpløs" råning der borte... mindre naboer jo mere bråk kan vi jo lage!!! kan vi ikke gjøre det i steden??? Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 jeg skal ta en snakk med de jeg, høre om de har noen synspunkter ang plassering osv.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Privat eiendom,men snakk med de du thamazter :p Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 dere får ta dere en tur innom vikingskipet den 25 og da :) mjøstreffet starter opp der! Duket for kjempebegivenhet hvis dere er en god gjeng også :) søndag blir det vålerbanen :D MaxPower er herved invitert ;) sjekk http://www.mjostreffet.com for info Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Da er ryktet spredd videre til bilfolket uten internett på bygda her chicken Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Noe oppdatert info om hva som skjer? Hvem kommer? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Noe oppdatert info om hva som skjer? Hvem kommer? hmm.. vet ikke.. må få litt fart på dette her igjen! Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hvem var det som skulle snakke med onkel "polti" da om dette treffet? Kom igjen nå. Spre det gode budskap mer så vi kommer et par mer biler enn vi få som har skrevet her.... ellers kan dette bli et skuffende treff tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Det er ikke meningen at Max Power skal avholde eller på annen måte være ansvarlig for arrangementet, vi skal simpelthen være "flue på veggen" denne gangen. Av den grunn kan jeg/vi dessverre ikke "blande oss" i tillatelse fra grunneier osv her. Sorry! Men - vi skal nok lage fest ved senere anledninger, fortvil ikke :D Blir det så max power kommer denne dagen? siste RYKTENE jeg har hørt er at dere skal til hamar fredag den 24. i stedet? svadarykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Kanskje dere/vi/noen bør legge ut info'en på andre fora også. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Kanskje dere/vi/noen bør legge ut info'en på andre fora også. Jepp! Legger det ut på forumene jeg er på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg