espsko Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Blir det så max power kommer denne dagen? siste RYKTENE jeg har hørt er at dere skal til hamar fredag den 24. i stedet? svadarykter? Det stemmer nok ikke, det er fortsatt den 25 vi har planlagt. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 NoLimit: Fint om du legger ut klokkeslett i det første innlegget ditt. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 NoLimit: Fint om du legger ut klokkeslett i det første innlegget ditt. Jepp da er det endret. Har lagt ut info på Club Honda forumet. Får håpe det kommer en del biler da.Så får vi bestille knallvær alle sammen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Noe oppdatert info om hva som skjer? Hvem kommer? HEY HEY HVA SLAGS BILER ER FORVENTET??? TROR JEG SKAL FÅ MED MEG DE JAPSENE SOM GÅR I HAMAR SOM ER LITT SJELDNE;o) SOM F.EKS ECLIPSE,NSX,3000GT OG SANNSYNLIGVIS EN ROSA CELICA ;o) SÅ SANT DET IKKE DUKKER OPP NOE MERE FRISTNE;o) Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har jeg råd så kommer jeg :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har jeg råd så kommer jeg :D tsss... mekk litt mer skismørning på swix så blir det pæng vettu... er snart vintern igjen nå så.... doh Du får prøve å få med flere av de late lillehammerfolka nå da. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Alle som vil komme er velkommen.. uansett bil type! Få med deg den nylakkerte bilen din nå vr4 :p Og folk må spreeeeeeeeeeeee ryktet! Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Håper,håper å bli ferdig til da.. :) Skal også prøve å få med meg en del folk herfra :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Håper,håper å bli ferdig til da.. :)Skal også prøve å få med meg en del folk herfra :) flott! Få de til og spre ryktet! :D Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 tsss... mekk litt mer skismørning på swix så blir det pæng vettu... er snart vintern igjen nå så.... doh Du får prøve å få med flere av de late lillehammerfolka nå da. ;) hadde det vært så enkelt så..men er ikke noe å gjøre der nå ama! Skal prøve å få med noen.. og vi lillehammerfolk er ikke late ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 litt late er dere vel.. men Ryktet må spres! Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 flott! Få de til og spre ryktet! :D Danna er dårlig til å spre rykter for jeg leste bladet istad og så det først der.. ;) Men burde få til bedre enn det det sto om Jessheim for synes ikke det var noe spesielt imponerende..... Må nok til fler bilder som det har vært i den engelske utgaven. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Danna er dårlig til å spre rykter for jeg leste bladet istad og så det først der.. ;) Men burde få til bedre enn det det sto om Jessheim for synes ikke det var noe spesielt imponerende..... Må nok til fler bilder som det har vært i den engelske utgaven. hehe.. da får du spre ryktet også da! :D dame bildene du tenkte på? :p Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 hva faan?! hører jeg at vi er late?! NEi nei nei nei! der tar du HEEEELT feil NoLimit.. jeg er hvertfall ikke lat.. resten, veit jeg ikke.. :D :evilspide :rolleyes: Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Har motatt det første bladet av Max Power i dag og de kommer ca kl 23 til hamar lørdag den 25 juni. Snakket med Espen (fra max) i stad og han håpa på bra oppmøte,og det sa jeg at det skulle det bli!! Så da er det bare å stille opp. Selv om jeg egentlig skal i skikkelig bursdagskalas den dagen så er jeg så satans usikker,men kommer gjør jeg uansett,full eller edru :D Uansett må jeg få takke Espen for et nydelig blad. Og til de av dere som ikke har fått sett det enda,GLED DERE. Billig er det også. Mye artig å lese om å se på pluss pluss pluss...... Det kommer 13.juni i salg! LØØØP OG KJØØØØP :google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg