espsko Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Danna er dårlig til å spre rykter for jeg leste bladet istad og så det først der.. ;) Men burde få til bedre enn det det sto om Jessheim for synes ikke det var noe spesielt imponerende..... Må nok til fler bilder som det har vært i den engelske utgaven. Jo flere biler og folk, jo flere bilder ;) Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Jo flere biler og folk, jo flere bilder ;) Espen Tror det må ha vært dårlig oppmøte på Jessheim den dagen da.. :D Blir nok fler på Hamar... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 kan man kjøpe max power i hvem som helst butikk eller er det bare narvesen og bensinstasjoner som tar det inn?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Var relativt dårlig oppmøte på Jessheim ja, men av flere grunner. For det første regna det sinnsykt, for det andre hadde vi ikke sagt fra at vi kom, og for det tredje var vi der før det var offisielt at vi laget Max Power, så vi kunne ikke si hvor vi kom fra.. :rolleyes: Bladet kommer overalt hvor blader selges fra mandag av og kommer til å koste 25 kroner. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Selv om jeg egentlig skal i skikkelig bursdagskalas den dagen så er jeg så satans usikker,men kommer gjør jeg uansett,full eller edru :D tsssssssssss... må jo komme med bilen ellers er det ikke noe vits. ;) Og morten kan ta bursdagsfeiringen på fredag.. eller helga etter.. hehe.. :D KOM igjen folkens! Spre ryktene! Kan ikke ha dårlig oppmøte nå som det faktisk kommer et blad som antakelig lager en liten repotasje om mjøsmeet! (?) Som vi faktisk kan skrive hvor snille og gode gutter og jenter vi er.. så dem ikke trenger å sette bom på hver jævla parkeringsplass bare for å jage bort rånerne.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 .......og forresten.... THAMAZTER: du som er slik Guru til å lage plakater. Mekk en plakat angående mjøsmeet igjen da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Vel, skal vel kanskje klare å luske seg oppover en tur..... :naaaws Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 .......og forresten.... THAMAZTER: du som er slik Guru til å lage plakater. Mekk en plakat angående mjøsmeet igjen da :D Sleng ut en .tif-fil så kan vi printe ut sjæl. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 kommer gjør jeg uansett,full eller edru :D Men legg igjen flaska hjemme, takk. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Enig der! Legg igjen flaska hjemme.. Og folk må komme! :D Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg kommer!!!! Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Noen fra Oslo/Akershus som skal på Mjøsmeet? Satse på en felles kolonne? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg kommer!!!! Flott!! :D:D sombrero Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg kan ikke komm :( uff. pappa la frem en london tur, så da ble det det. men jeg kjøper en utgave av Max Power. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg dukker helt klart opp.. sjøl om bilen min er like interesant som Da capo med Vidar Lønn Arnesen.. hehe.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg