Gå til innhold

MJØSMEET - Hamar - 25.Juni

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Danna er dårlig til å spre rykter for jeg leste bladet istad og så det først der.. ;)

Men burde få til bedre enn det det sto om Jessheim for synes ikke det var noe spesielt imponerende.....

Må nok til fler bilder som det har vært i den engelske utgaven.

Jo flere biler og folk, jo flere bilder ;)

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var relativt dårlig oppmøte på Jessheim ja, men av flere grunner. For det første regna det sinnsykt, for det andre hadde vi ikke sagt fra at vi kom, og for det tredje var vi der før det var offisielt at vi laget Max Power, så vi kunne ikke si hvor vi kom fra.. :rolleyes:

Bladet kommer overalt hvor blader selges fra mandag av og kommer til å koste 25 kroner.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg egentlig skal i skikkelig bursdagskalas den dagen så er jeg så satans usikker,men kommer gjør jeg uansett,full eller edru :D

tsssssssssss... må jo komme med bilen ellers er det ikke noe vits. ;)

Og morten kan ta bursdagsfeiringen på fredag.. eller helga etter.. hehe.. :D

KOM igjen folkens! Spre ryktene! Kan ikke ha dårlig oppmøte nå som det faktisk kommer et blad som antakelig lager en liten repotasje om mjøsmeet! (?)

Som vi faktisk kan skrive hvor snille og gode gutter og jenter vi er.. så dem ikke trenger å sette bom på hver jævla parkeringsplass bare for å jage bort rånerne.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider