Oshim Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 sweet. Bedre enn det jeg har skrivi i støvet på bakruta :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 F--------------A----------------E-------------------------N!!!!!!!!!!!!!!!!! Joda.. jeg må visst jobbe.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Får jage oss bort da vøtt :) yodude Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Får jage oss bort da vøtt :) yodude haha! hehe.. jobbe nok på lillehammer den dagen. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 fin skrift på plakaten :p Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Je kjæm iværtfall!!! Og kanskje med ny bil?? yodude Riskokeren ble vaffal solgt i dag.. Så vi får se davettu :-) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 kenth: du må da snart være norgesmester i bilbytting? hehe.. spent på hva det blir denne gangen, kvitta deg med to pene biler på kort tid nå.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Je kjæm iværtfall!!! Og kanskje med ny bil?? yodude Riskokeren ble vaffal solgt i dag.. Så vi får se davettu :-) og jeg er IKKE sjokkert.. huff du er gal.. at du ikke blir lei den bilbyttinga??? hehe Hvor ble den solgt til da? Satser på MASSE folk på hamar den 25. ja. Sto jo i Max power også at dem kommer til hamar denne dagen, så det tyder på at det blir bra oppmøte! Vi får satse på bra vær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Bra poster da thamazter,bilen min i bakgrunnen å ser jeg,hehehe.. :pray Ser og høres ut som om det blir bra oppmøte,hører det kommer folk fra alle kanter,og at de har spredt rykter i hytt og pine. Så dette kan bli spennende. Gleder meg vannvittig. Har dessuten fått Msoer(morten) til å flytte bursdagen sin. siden han da hadde litt lyst til å være med på dette selv. hehehehe,slikt er moro. La oss lage en heidundrendes liv og ha en bra kveld og ikke som alle de andre "aktive og kule" dagene som er ellers i ukene, huff. Tragisk kjett i byn om dagen men sommern kommer!! is , grill , ØL , og lettkledde damer er bra!!!! :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 og jeg er IKKE sjokkert.. huff du er gal.. at du ikke blir lei den bilbyttinga??? hehe Hvor ble den solgt til da? Satser på MASSE folk på hamar den 25. ja. Sto jo i Max power også at dem kommer til hamar denne dagen, så det tyder på at det blir bra oppmøte! Vi får satse på bra vær! Ja nå er jeg lei bilbytting... så satse på og beholde nye bilen nå vel.. Og JA jeg vet att jeg har sakt det før.. Hehe. Men det er jo gøy sålenge man tjener på det:) Har jo kommet meg ett stykke oppover på skalaen bare ved og gjøre bytte handler! Civicen går nå på gjøvik... Ny bil ble hentet i går... lager en tråd senere... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 ENDRING AV PLANER!!! OBS!! NB! VIKTIG!!!!!!!!! har blitt kontaktet av politiet på Hamar.. CC-plassen er UTELUKKET!! hverken politiet, grunneier eller naboer var interessert i at vi oppholdt oss der!!! men jeg har fiksa ny plass :D mangler bare et svar fra kommunen, så går alt i boks. men politiet har godkjent treffet, og gitt oss hele 8 meters planet til disposisjon.. og JA, det er like ved stasjonen, og JA, de kommer til å inspisere treffet, og JA, de er der for å sjekke at folk oppfører seg som folk.. for å unngå grisekjøring osv.. lager også ny poster i kveld, samt kart.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hva var grunnen til at de ikke ville ha det på cc da? Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 pga all støyen til naboene... er jo derfor vi ble jaget derfra tidligere i år og, og det ble forbudt å oppholde seg der etter 23:00.. men naboer er det ikke akkurat no problem med på 8-meteren.. så ser for meg da at vi starter borte ved brygga og bare fyller på bortover mot stasjonen.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Dette kan jo bli spennende... 8-metersplanet blir jo et skikkelig jomfrutreff. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 kan bli inntresangt i å med at poletiet vet om dette.. synd det ikke blir noe muligheter for dem som vil det til å svi av litt gummi Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg