ThAMaZTeR Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 mitt inntrykk etter dialogen med politiet, er i hvertfall at de ikke ser på dette som noe problem så fremt vi oppfører oss som folk.. om noen vil svi litt gummi, så er det vel greiest å reise litt unna i hvertfall :P eller om vi får tillatelse til å gjøre det på et begrenset område eller no.. men er liksom ingen vits i å ha det på CC så lenge vi er uønsket der, og vil bli jaget umiddelbart, så lenge vi får disponere 8 meters planet hele natten.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Tror det blir bra jeg! Samme om det er ved stasjonen.. Nå har vi fått lov og være et sted.. Like greit mener jeg.. og jeg tror faktisk noen komme til og svi gummi likevel.. Noen er litt dristige uansett.. :p Uansett så gleder man seg! Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 8 metern høres greit ut det,bare håpe det ikke står så mye andre privat biler der som parkerer der om natta og tar mye av plassen. Blir det god vær slik som i helgen er jeg klar for engangsgrill og litt sosialt samvær. Skal en bare møte opp der nede da eller er det en bestemt side av veien vi har fått disponere?? si fra du thamazter når du postere klare,kan ha en el to i bilen min for å reklamere litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe.. Nytt sted er greit å få med seg i tide:) Ser frem til dette uansett:) ..ser nok ut som jeg må ligge først i odals-kolonna :bump så disse bygde-tullinga finner frem i biiiin (byen) :pray Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 da er nye postere klare.. lagde to versjoner.. print ut, heng i biler, på lyktestolper, oppslagsvegger, ja hva som helst... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 ser bra ut dette thamazter :pray Du blir med på å være der ganske tidlig du og evt fyre igang en grill el no og evt stå som en " liten velkomst komitee " hehehe,nei da. men god vær tyder på grilling hvertfall og helst litt lettkledde damer i bikini :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 jeg kommer med corran :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Er dette ved Koigen? Der gamle skatebanen var? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Ikke så langt unna. På andre sia Skibladnerbrygga og SMART stasjonen Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Ikke så langt unna. På andre sia Skibladnerbrygga og SMART stasjonen Aaah, der ja...Er det så stort der da?! Satser på å ta en tur tenker jeg..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Er plass til ganske mange biler der ja, er plass på begge sider av veien. Ta med alle du kjenner og kom! Jo flere jo bedre! :pray Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 da er nye postere klare.. lagde to versjoner.. print ut, heng i biler, på lyktestolper, oppslagsvegger, ja hva som helst... Flink gutt!!! Hold av en fin plass til meg!!! Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 :fuckme2: Jeg er på vakt den helga og kan ikke komme... kødder du?du skulle kommet med den lille japse babsen din så jeg for parkert deg...i forskjell til sist vi prøvde . så har jeg fått fikset litt på ladyn nå;O) nå lev det den skal,ikke dumt med flissundet du.. Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 8 metern høres greit ut det,bare håpe det ikke står så mye andre privat biler der som parkerer der om natta og tar mye av plassen. hva med å lage noen lapper til å legge på bilene som står der på natten og spørre pent om dem har lyst til å parkere et annet sted akkuratt den natten? er litt mye arbeid men kan jo hende det funker... jeg kommer iallfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 hva med å lage noen lapper til å legge på bilene som står der på natten og spørre pent om dem har lyst til å parkere et annet sted akkuratt den natten? er litt mye arbeid men kan jo hende det funker... jeg kommer iallfall har en dialog med kommunen på detta, så det ordner seg =) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg