Gå til innhold

MJØSMEET - Hamar - 25.Juni

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

mitt inntrykk etter dialogen med politiet, er i hvertfall at de ikke ser på dette som noe problem så fremt vi oppfører oss som folk.. om noen vil svi litt gummi, så er det vel greiest å reise litt unna i hvertfall :P eller om vi får tillatelse til å gjøre det på et begrenset område eller no.. men er liksom ingen vits i å ha det på CC så lenge vi er uønsket der, og vil bli jaget umiddelbart, så lenge vi får disponere 8 meters planet hele natten..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det blir bra jeg! Samme om det er ved stasjonen.. Nå har vi fått lov og være et sted.. Like greit mener jeg.. og jeg tror faktisk noen komme til og svi gummi likevel.. Noen er litt dristige uansett.. :p

Uansett så gleder man seg!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 metern høres greit ut det,bare håpe det ikke står så mye andre privat biler der som parkerer der om natta og tar mye av plassen.

Blir det god vær slik som i helgen er jeg klar for engangsgrill og litt sosialt samvær. Skal en bare møte opp der nede da eller er det en bestemt side av veien vi har fått disponere??

si fra du thamazter når du postere klare,kan ha en el to i bilen min for å reklamere litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fuckme2:

Jeg er på vakt den helga og kan ikke komme...

kødder du?du skulle kommet med den lille japse babsen din så jeg for parkert deg...i forskjell til sist vi prøvde . så har jeg fått fikset litt på ladyn nå;O)

nå lev det den skal,ikke dumt med flissundet du..

DU KAN SE MEN IKKE RØRE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 metern høres greit ut det,bare håpe det ikke står så mye andre privat biler der som parkerer der om natta og tar mye av plassen.

hva med å lage noen lapper til å legge på bilene som står der på natten og spørre pent om dem har lyst til å parkere et annet sted akkuratt den natten? er litt mye arbeid men kan jo hende det funker... jeg kommer iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å lage noen lapper til å legge på bilene som står der på natten og spørre pent om dem har lyst til å parkere et annet sted akkuratt den natten? er litt mye arbeid men kan jo hende det funker... jeg kommer iallfall

har en dialog med kommunen på detta, så det ordner seg =)

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider