stigare Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Ikke lenge igjen nå... :D Nesten så jeg vurderer å ta båten i stedet innover siden det er på åttemetern. Bruker mindre tid til hamar med den. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Bare det kommer masse folk så! :p Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Virker som det bare er Hedmarks folk som "reply'er" denne tråden, hehe.. Er det ingen fra andre trakter som er hypp på å dra da? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Nå har jeg Printa ut Plakaten Dere har lagd, å Hengt opp i Maura City! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Vi fra hadeland kommer oppover vi :) Prøve å få tatt med litt folk :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 glimrende =) send plakaten rundt til folk dere kjenner, be de printe ut og henge i bilene, på oppslagstavler, på lyktestolper osv.. :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Håper Det blir Fint vær!! Skal prøve å Få igang volvo'n! Det hadde vært gøy! Selv om jeg er bare 15 år, Men Bruttern kjører! :) Men jeg kommer Uansett!!!! yodude :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Ikke mange dagene igjen nå =) solen skinner for øyeblikket på Hamar, og det skal den visst gjøre hele helga.. Få av de lokale ungdommene her i byen som har hørt noe om detta, så kommer til å spre litt løpesedler eller noe i byen i dag tenker jeg.. må også ringe en i kommunen ang. disponeringen av plassen og slik, de ville bare ha litt info om plassbehov :D EDIT: Har nå snakket med kommunen, både de og politiet godkjente arrangementet, og plassen er vår hele natta :) gleder meg uansett masse til lørdag, håper det kommer MYE folk, og at vi får en knall kveld :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 da er postere printet ut, prøve å få med noen lokale her til å henge opp litt rundt omkring i ettermiddag, og dele ut til alle rånerne, så de kan ha i bilene sine =) håper dere også gjør det, henger opp litt rundt der ungdom med bil ferdes på deres forskjellige bosteder.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazy Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Virker som det bare er Hedmarks folk som "reply'er" denne tråden, hehe.. Er det ingen fra andre trakter som er hypp på å dra da? :) Kommer nok en del fra Oslo å :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Kommer nok en del fra Oslo å :pray Dette lover bra! :D:D jeg,thamazter har kjørt litt rundt i kveld og delt ut "flyerser" på biler og folk,og de fleste har sagt de kommer. Og så langt har jeg registrert meg at det kommer folk fra: -Hamar -Gjøvik -Lillehammer -Elverum -Kongsvinger -Odalen -Lillestrøm -Oslo -plus litt her og der.... dette er bare hva jeg har hørt og lest litt her på tråden. Gleder meg vannvittig jeg nå altså!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Copilot Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Vi kommer en gjeng fra gardermoen. Her er noen av bilene: Modifisert Mazda RX7 Ford F-150 lightning VW Golf "playboy" Honda Prelude Dette blir bra.... :pray Håper det blir et vellykket treff med masse fet å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Faen! hehe.. jeg å vil dit! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 har fått penger,så jeg kommer :D har fått med meg noen flere fra lillehammer oxo ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 har fått penger,så jeg kommer :D har fått med meg noen flere fra lillehammer oxo ;) strålende,kan du si fra til MSpower at det begynner kl 20.00 på 8 metern ved politikameret og at max power kommer rundt kl 23.00. Fikk meld av a i dag men har ikke rukket å svart a men.. hvis du ser a så si fra thanx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg