sjefolainen Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Er det noen som vet om det blir flere arrangementer av Oslo Racing Festival? For dere som ikke vet hva dette er kan dere lese litt mer om det her og her. Savner dette arrangementet, og det er dessverre noen år siden sist. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Er det noen som vet om det blir flere arrangementer av Oslo Racing Festival? For dere som ikke vet hva dette er kan dere lese litt mer om det her og her. Savner dette arrangementet, og det er dessverre noen år siden sist. det blir desverre ikke noe mere oslo racing festival. tror grunnen var at dem gikk i - på arangementet. synd for det var kult. Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Husker dette jeg også, trodde det var starten på noe virklig tøft! Minnet meg litt om monte carlo opplegg faktisk.. Dem er dumme å tror dem kommer å opp i opp på første arrangementet. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 det blir desverre ikke noe mere oslo racing festival. tror grunnen var at dem gikk i - på arangementet. synd for det var kult. Ja, det var det mest givende arrangementet Oslo hadde å by på noensinne. Hvis ildsjelene er tilstede kunne det kanskje vært en idé å lufta idéen på nytt? Konseptet er slående bra, men det spørs om det skorter på kapital. Bjørn Rune Gjelsten er jo som de fleste veit motorsportinteressert, så hvis noen sentrale aktører kan gå i bresjen og få litt blest rundt idéen igjen, er det vel ikke umulig å få reorganisert noe tilsvarende i framtida. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Var det ikke endel pes fra diverse "miljø-organisasjoner" som også tok knekken på dette? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Husker dette jeg også, trodde det var starten på noe virklig tøft! Minnet meg litt om monte carlo opplegg faktisk.. Dem er dumme å tror dem kommer å opp i opp på første arrangementet. Det var jo tross alt ca. 25.000 betalende tilskuere på Oslo Racing Festival, og hvis vi sammenligner publikumsoppslutningen der med f.eks. Gatebil, er det jo så og si identisk statistikk. Billettprisene er også nokså like, så jeg mener at noen burde sørge for å prøve på en ny satsing med Oslo Racing Festival! Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Var det ikke endel pes fra diverse "miljø-organisasjoner" som også tok knekken på dette? Ja, dessverre. Man må nok gå en runde på Tinget før man evt. får gjennomslag igjen. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Ja, dessverre. Man må nok gå en runde på Tinget før man evt. får gjennomslag igjen. Rart, de får det til i Stavanger/Sandnes området.Det er nok mer Caffè Lattè drikkende miljøvernere i Oslo området da ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Rart, de får det til i Stavanger/Sandnes området.Det er nok mer Caffè Lattè drikkende miljøvernere i Oslo området da ;) Ja, f.eks. Veibil og Nærbøfestivalen er vel tilsvarende arrangementer på vestlandet, med suksess. Oslo-borgere er vel noe strammere i strikken når det gjelder motorsport. Det er jo tross alt en farlig sport... :scared Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ja, f.eks. Veibil og Nærbøfestivalen er vel tilsvarende arrangementer på vestlandet, med suksess. Oslo-borgere er vel noe strammere i strikken når det gjelder motorsport. Det er jo tross alt en farlig sport... :scared Strammere i strikken :) Haha.. Tror som nevnt tidligere at det var noe med miljøvern å gjøre at festivalen ble stoppet. Uansett, så virker det som om det er en bred motstand mot alt som har motor og bråker litt i oslo... Offshore-vm har jo også fått masse pepper for støy... Enkelt sagt, så har jeg tre "laster" Sprit, røyk og bil... Alle disse tre er tungt avgiftsbelagt... Dammit liksom ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg