Gå til innhold

Plass til neste store streetmeet på Østlandet?

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært på streetmeet på metro sørpå så vil jeg bare si at..

Den plassen var ikke egnet. :)

Men ser nå at det faktisk et tivoli! uttenfor varemessa på deres store og fete parkeringsplass...

Pluss at dette er banalt sentralt.

Om tivoli får lov til å sette opp store mange tonns tunge karuseller og slikt. Ting som garrantert fører til slitasje på underlaget..

Må det da være mulig å kunne samles på et streetmeet her..?

Også kan vel motorskrytere dragge opp rælingstunellen som er 100 meter unna :) (Merk at politiet stod ovenfor rælingstunellen for å se hvordan folk kom ut av tunellen mens streetmeet metro foregikk.)

Plassen jeg forslår er med andre ord Parkeringen til Norges varemesse på lillestrøm :)

Skal/burde noen ringe varemesse folk og spørre? :P

Kommentarer/synspunkter... Ikkeminst lufting av en dato? :)

Bør vel kombineres med en annen bilrelatert aktivitet etsted slik at oppmøtet blir størst mulig.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på streetmeet på metro sørpå så vil jeg bare si at..

Den plassen var ikke egnet. :)

Men ser nå at det faktisk et tivoli! uttenfor varemessa på deres store og fete parkeringsplass...

Pluss at dette er banalt sentralt.

Om tivoli får lov til å sette opp store mange tonns tunge karuseller og slikt. Ting som garrantert fører til slitasje på underlaget..

Må det da være mulig å kunne samles på et streetmeet her..?

Også kan vel motorskrytere dragge opp rælingstunellen som er 100 meter unna :) (Merk at politiet stod ovenfor rælingstunellen for å se hvordan folk kom ut av tunellen mens streetmeet metro foregikk.)

Plassen jeg forslår er med andre ord Parkeringen til Norges varemesse på lillestrøm :)

Skal/burde noen ringe varemesse folk og spørre? :P

Kommentarer/synspunkter... Ikkeminst lufting av en dato? :)

Bør vel kombineres med en annen bilrelatert aktivitet etsted slik at oppmøtet blir størst mulig.

Tror det har vært en post oppe om den parkeringa her før.. Husker ikke om de hadde spurt, men det endte med at vi droppa den muligheten.. Men hvis vi får leie plassen er det vel en annen sak..

Metro var bra egna, bare ikke til 600 biler med dobbelt så mange mennesker. Pluss at onkel blå stilte med masse biler ødela jo veldig.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreslått dette felre ganger. Amcar klubben låner denne plassen 4july i forbindelse med crusinga i lillestrøm så da regner jeg med at norges varemesse ikke hater biler eller noe. Må bare ikke si det er i forbindelse med bilforumet eller streetmeet for da setter de seg på bakbeina, garantert. Si du ringer fra norgesdriftingklubb eller entustiastklubben for motorkjøretøy eller noe sånt.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pudding, oppfordre til racing i Rælingstunnellen skjønner vel du også er teit? Håper du skrev det du skrev med ironi? =)

Ellers er jeg helt enig i at Metro var uegnet, og plassen foran Varemessa kunne vært egnet, men tviler på at hotellet rett ved der er sugen på masse biltrafikk?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har vært en post oppe om den parkeringa her før.. Husker ikke om de hadde spurt, men det endte med at vi droppa den muligheten.. Men hvis vi får leie plassen er det vel en annen sak..

Metro var bra egna, bare ikke til 600 biler med dobbelt så mange mennesker. Pluss at onkel blå stilte med masse biler ødela jo veldig.. :rolleyes:

Metro var ikke bra egna uansett hva du sier ;) alt for liten plass og man veit av erfaring at det kommer masse folk på streetmeet's fortida... den plassen jeg har vært på som har egna seg best noengang må være obs på lillestrøm tror jeg eller ikea....

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Vi skal ta kontakt med varemessa vi så skal vi høre hva de sier. Så kommer det fra oss som eier faenskapet direkte :D

veldig bra marius!!

fått til noe alla det på biltema i skien at det er en organisasjon som f.eks bilforumet.net som står bak. der tok de inngangs penger for bilene og folka som ville inn å kikke som skulle dekke eventuelle utgifter på soping osv... selv tror jeg dette er veien å gå framover for å få lov til å oppholde oss et sted uten å bli fantejaga etter 1-2 timer igjen ;)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Vi skal ta kontakt med varemessa vi så skal vi høre hva de sier. Så kommer det fra oss som eier faenskapet direkte :D

Du kan jo bare si at vi er ca 500 biler og 1000+ folk som har lyst å låne parkeringsplassen til å burne, sladde, kappe, drikke, sloss og søple.

m'm :roll: :hammer

Dem kan jo ikke si nei .. :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider