Gjest Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 jeg haiker sikkert med 100`n til LilleGud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Buhu.. Jeg skal jobbe jeg da.. Hvor lenge holder dere på? jeg er ferdig 23:00... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Jeg kommer morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Det ser ikke bra ut for meg, bilien står i garasjen uten inntreør, men dette er ikke det problemet, kan sitte på en brus kasse å kjøre jeg, men det store problemet er at det står en mæssje foran porten med sommerdekk og eier er vekk... ARG! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Originally posted by HiiP Det ser ikke bra ut for meg, bilien står i garasjen uten inntreør, men dette er ikke det problemet, kan sitte på en brus kasse å kjøre jeg, men det store problemet er at det står en mæssje foran porten med sommerdekk og eier er vekk... ARG! du detta ordner vi pappa har excursion.. så detta blir null problem.. bare si hvor du vil ha dfen haugen som blokkerer garasjen :D :D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Originally posted by liIIebror du detta ordner vi pappa har excursion.. så detta blir null problem.. bare si hvor du vil ha dfen haugen som blokkerer garasjen :D :D Det ordner seg. Bruker C5'n til fatter'n Vrom! Vrom!!! Og det er foresten ikke en haug som står der, er en s eller.n med masse tall og greier ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Hvordan var det der? Kaldt? :op Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by famir Hvordan var det der? Kaldt? :op det var et helhjærta forsøk. ! må si det. men det blei jævlig kaldt på føttene når man sto med slaps til oppover skosålen! på det meste var det vel en 10/12 biler tenker jeg. ikke så halvgæli med tanke på at det er mars ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 jeg stiller opp neste gang, bare fortell meg når! Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg