Gå til innhold

innkjøpt volvo 244 77mod

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

kjøpte ein heilt okej volvo 244L 77mod no på søndag (15.05.05) :rolleyes:

fargen var vell litt skrekkelig kan du sei..var vell Brun/raud men sto brun i vognkortet..

planen er då å få skaffet usa lykter å heilsnute grill som passer med usa lyktene, hadde også tenkt å få skaffa 264 lykter også av gammle typa..

nåken som har nåke av dei delane??

info om bilen:

type: volvo 244L 77mod

farge: brun/raud

KM: 240000km

interiør: deleskinn 95% strøkent

motor: B19A (sovidt innkjørt)

0-100 på 17sek :P

bilen er vell i veldig bra teknisk stand, er vell berre varme apparatet som ikkje fungerer..

men har tenkt å bruke vanlig 240 fongara på bilen..

men passer ikkje so bra med 240 fongar på bilen bake, siden hjørna på bilen bake er litt rundare bake på gammle typa enn nye typa...

de beste med alt er vell at eg blir den 3. eigaren på bilen å den har alltid vert voksen kjørt. å prisen var 2000kr + årsavgifta so kom i tilegg, som var litt kjedelig..

men planen er då å få sveisa rusta som er der å lakke den på nytt, å få på nåkren brukbare felga å nye dempere å senke sett..muligens litt småtteri på motoren

alpejohn er vell den ansvarlige når de blir snakk om bilder av bilen :rolleyes: hehe

kom gjere med forslag om ka som kan gjerast med bilen :)

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo legge ut et par bilder.. Eineste jeg har er da ene fram dekket tok kvelden:D

Fronten (skeiv :rolleyes: )

Bilde(17).jpg

Måtte nesten ta å få skifta dekket.. Kan ikke kjøre rundt slik..

flatt2.jpg

Dekket ville ikke være med på piruetten, så det hoppet av i svingen :D

flatt1.jpg

Lutt kaputt:P

Bilde(29).jpg

Slik så dekket ut.. Hehe..

dekk1.jpg

Og til slutt, vogna i mørket ;)

vogna.jpg

Flere bilder kommer :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice ass;)

tøff bil...ta vare å den da:)

jauda planen er å ta vare på den, blei meir å meir gla i bilen no siste dagane. der er også lite med rust i grunnen...om eg ikkje tar heilt feil so skal dørken vere heilt rustfri..

locked: jau, du fann no deg ett kupp der ja..hadde min vert 242 også, so hadde bilen våre perfekt!

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet om en b230a motor i bergen, som du sikkert kan få for grei pris.

ja okej, takker for tipset men har ett par A motorer liggandes :rolleyes:

men du? hadde du ikkje klart å triksa til slike kvite ting i speedometere, er litt vekk reist i haude no so eg får ikkje ut dei rette orda, hehe..

kor du fekktaki kvite blinklys til din bil? litt keen på kvite blink på min også

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin den bilen:) ta vare på den;) ikke la dn bli spiker son dine 10 andre volvoer doh

har bestemt meg for å ta vare på den ja..har bejynt å sveise de som er av rust no..dei 10 andre volvoane, har i grunnen vert delebila..mykje rust på dei fleste, har hatt sine grunna, angra litt på nåkren av dei blei spiker ja..

nåken som har tips om ting som skal gjerast med den?

har plana om å beholde den orginal motoren som står i no..

skulle hatt litt småtteri av trimm på den..

nåken som mulig har ett forslag av ka kam som kunna passa bra til den?

regna vell med der står en A kam på den no..

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestemt meg for å ta vare på den ja..har bejynt å sveise de som er av rust no..dei 10 andre volvoane, har i grunnen vert delebila..mykje rust på dei fleste, har hatt sine grunna, angra litt på nåkren av dei blei spiker ja..

nåken som har tips om ting som skal gjerast med den?

har plana om å beholde den orginal motoren som står i no..

skulle hatt litt småtteri av trimm på den..

nåken som mulig har ett forslag av ka kam som kunna passa bra til den?

regna vell med der står en A kam på den no..

det er bra, har hugget noen volvoer jeg også opp gjennom tiden.. angrer på noen av "valga" jeg har jort

det er vell grenrør, og filter som gir litt effekt ifra seg.. men det koster jo litt da.. :titties:

sett på noen alufelger, og 83- frontspoiler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra, har hugget noen volvoer jeg også opp gjennom tiden.. angrer på noen av "valga" jeg har jort

det er vell grenrør, og filter som gir litt effekt ifra seg.. men det koster jo litt da.. :titties:

sett på noen alufelger, og 83- frontspoiler;)

ja..har fått skaffa 2.5" eksos og power filter..

83- frontspoiler er alle rede montert :rolleyes:

bytta bake også, men de blei ikkje so fint i grunnen..

kunna kansje tenkt meg ein 142,144 fanger bake kansje,

med gammle typa 264 lyktermen da blir no de litt modifikasjona på ræva på bilen da. men forsjå ka tiden bringer..

tenkte på nåkren alu felga også ja..blir 16" eller mindre, mest sansynelig 15" felger med spacere

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..har fått skaffa 2.5" eksos og power filter..

83- frontspoiler er alle rede montert :rolleyes:

bytta bake også, men de blei ikkje so fint i grunnen..

kunna kansje tenkt meg ein 142,144 fanger bake kansje,

med gammle typa 264 lyktermen da blir no de litt modifikasjona på ræva på bilen da. men forsjå ka tiden bringer..

tenkte på nåkren alu felga også ja..blir 16" eller mindre, mest sansynelig 15" felger med spacere

jeg har pentafelger7x15" synes det passer ganske bra hvis man senker bilen..

hva med å legge opp bilder ang oppdatering:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider