PerryZaphire Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 stikk innom qxl... er splitter nytt GT4 spill der ! auksjonen er over om ca 11 timer..minstepris kr 1. høyeste bud nå er 280 kr ;) Skulle gjerne ha kjøpt det selv men orker ikke å regge meg å slik samt at jeg hater qxl! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Skulle gjerne ha kjøpt det selv men orker ikke å regge meg å slik samt at jeg hater qxl! men likevel var du altså inne på qxl... :P hehe nei bare kødder Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hehe ja er innom der av og til sånn når jeg kjeder meg... alltid morro å se hva folk selger der.... to råmorsomme eksempler har du her: Norges råeste subwoofer Verdens råeste 300watts 10" Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hehe bra... "Den drar også langt ned å gir deg en dypbass som bare må høres." <-- øhm.. dypbass skal ikke høres.. den skal kjennes... :P sikker på at ett par brukte tennissokker kan selges uvasket på qxl for 50 kr... :P folk kjøper hva som helst ass.. hehe Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ja...det er igrunn skremmende å se hvor mye billig produkter som slenger rundt omkring.. da jeg var yngre og var i startgropa når det gjaldt bilstereo hørte man stort sett aldri om annet enn gode kvalitetsmerker... bilstereo med referanser og ytelse... folk får jo helt vrangforestillinger av hva som egentlig funker ... *hjelp* Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ja jeg vet.. nå til dags går folk etter den største og mest imponerende overskriften og tror da at de får best resultat... ofte helt uten å teste produktet... en kamerat av meg kjøpte ett sett høyttalere på qxl en gang husker jeg.. var såå latterlig effekt i dem, de vrengte omtrendt med en gang det var tegn til bass.. :P Før han fikk de sa han at de var så bra da. når jeg spurte hvilket merke det var så sa han; nei, det visste han ikke.. og ikke hadde han testet høyttalerene heller noen gang. haha så dumme folk er noen ganger. det var forøvrig ikke merke på dem da de kom heller.. noname er jo bare så konge bra høyttalere... NOT! :P Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 man bør skjønne pointet når f.eks 8" treveis selges for 350kr pr par nye fra butikk hehe Jeg fallt for fristelsen en gang og kjøpte ELTAX ice 8" treveis... måtte teste litt... og de passer godt inn i beskrivelsen din hehe 300w max tålte de og de spillte dårlig både med og uten forsterker... vrengte på 1/4 av volumet :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hehe jaja.. jeg kjøpte selv ei 12" basskasse på qxl... men jeg visste at denne leverte nok til mine "mål" siden jeg 2 dager før var med å satte den inn i anlegget i bilen til en kamerat. det er faktisk en marqant om jeg ikke husker helt feil... den er ikke super akkurat men akkurat nok til å være en midlertidig kasse. spiller såpass hardt at sidespeilene på golfen vibrerer... kosta slik 400 kr eller noe.. (de gikk for 800 og faktisk 1000 også, men noe klikka på qxl når denne auksjonen var nesten ferdig så jeg var den siste som ga bud før det klikka.. da systemet var oppe igjen var jeg vinneren.. :P) Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg