AMG Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i carbon duk ? PFT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Hør med Eiker og Powerzone .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Kjøp heller fra Pelle Nymoen, han er proff og har god peiling.... Har kjøpt 5 meter med karbonfiber matte der selv, skal mekke litt småting. Og muligens panser... men et tips er å finne litt ut om karbonfiber, finnes bla forskjellige mønster på matten, ol... Og det er ikke SÅ dyrt med karbonfiber, betalte 1600kr for 5m, men så skal man ha epoksy i tillegg og den koster litt, ca 500kr for 1,2 kg. Men her finnes det også mange forskjellige typer og priser... send gjerne pm for mer info Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Diab as leverer ekte karbon i forskjellige typer. Sydd type til 400 kr kilon, og en pen vevd type (den typen folk flest forbinner med karbon) til ca. 320 kr kvadratmetern + flere typer.. Ampreg 20 hurtig herder 3.75 kg epoksy koster ca. 800 kr. Finnes billigere epoxy også men denne er visst best og tørker hurtig. Denne gjengen leverer til firmaer som lager kanoer osv. av karbon ++ Tlf : 66981930 Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Folk jobber med carbon på jobben, men er nok egentlig vanskeligere enn det er verd.... Kan være lurt og kjøpe delene ferdig laget.... er ikke lett og legge carbon helt perfekt...... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Veldig lett å rote til det vevde mønsteret ja. Men øvelse gjør mester! ;) Litt dyrt å leke seg med kanskje da mange forsøk går i søpla i begynnelsen men konge å ha spesielle ting i bilen som du attpåtil har laget selv. Syns jeg ivertfall. En annen ting er jo at det er svært begrenset utvalg av carbon ting å tang på markedet, ofte veldig masse til enkelte biltyper og ingen ting til andre. Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Jeg betalte 250 for en kilo epoksy +herder ( treg type) og jeg husker ikke prisene på dukene, men de hadde veldig bra pris på kevlaren. West sytems bak Teppeabo på bryn. ;) ciaO! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by hatsu Jeg betalte 250 for en kilo epoksy +herder ( treg type) og jeg husker ikke prisene på dukene, men de hadde veldig bra pris på kevlaren. West sytems bak Teppeabo på bryn. ;) ciaO! Har disse folka CF og det man trenger liggende, så jeg kan bare dra inn og få cf-duk og det som trengs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Da kan jeg jo svare meg selv, i tilfelle noen andre lurer på. Var på West Systems istad og kjøpte carbonfiberduk og epoxy. De tok 220kr for 100x50cm cf-duk. Og 250kr for 500g anbefalt pakke med epoxy og hardener (West Systems produkt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg