Dodgy Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jeg var i byn den 16. Mai. Jeg stod nede på bryggen og der kom det en fet RX-7 forbi. Vi fikk tatt bilde i farta. Men det var ikke så lett. Jeg lurer på om noen har flere bilder og info? Den var gul, hadde karbonpanser og vippelyktene gikk liksom hallveis opp. Utrolig pen bil. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jeg var i byn den 16. Mai. Jeg stod nede på bryggen og der kom det en fet RX-7 forbi. Vi fikk tatt bilde i farta. Men det var ikke så lett. Jeg lurer på om noen har flere bilder og info? Den var gul, hadde karbonpanser og vippelyktene gikk liksom hallveis opp. Utrolig pen bil. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=702580 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Det var den ja. Den var jo rimelig fet! Tror det var andre felger på den når jeg så den. De var liksom mer bling bling. Husker ikke så alt for mye, ettersom jeg var russ og det var 16. Mai. Men jeg husker hverfall godt at Skylinen som sto lengre oppe i gaten (mot fløybanen) var mye mindre gjennomført. Den RX-7'en var jo bra gjennomført! Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Den har 17" krom felger... Har endel bilder av den på pc`en men er ikke koblet opp på nett nå... Bilen er ikke spesielt pen, men gikk ihvertfall greit. Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ... Bilen er ikke spesielt pen ... Ok. Det var mørkt og jeg hadde drukket siden før brannkampen. Pluss at jeg nettopp hadde sett en skrekkelig stygg skyline. Godt mulig at du har rett. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Kan jo bli fin da, bare krever endel arbeid utvendig og nye felger/dekk... Ser det bedre når man får sett på den når den står stille, og man ikke er drita, hehe.... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Kan jo bli fin da, bare krever endel arbeid utvendig og nye felger/dekk... Ser det bedre når man får sett på den når den står stille, og man ikke er drita, hehe.... Andre Fine biler ja, men har noen sett den hvite rx7'en som suser rundt om kring i lagunen/byn området? så bilen sto parkert på baksiden av haukeland sykehus , høyt oppe langs fjellveggen ved ulrikken.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Fine biler ja, men har noen sett den hvite rx7'en som suser rundt om kring i lagunen/byn området? så bilen sto parkert på baksiden av haukeland sykehus , høyt oppe langs fjellveggen ved ulrikken.. Så den hvite RX 7'en står parkert i Kanalveien rett borten for Audi Sentrum i går ettermiddag. Ser meget pen ut! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexten Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har du peiling på hvor den hører til? Den står parkert på parkeringen hvor jeg jobber (Siemens), så jeg lurer på om han kanskje jobber her også?:) Fin bil ja, deilige felger (men kanskje litt for stor vinge?), og fine røde skilt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Den hvite var min tidligere... Kjøpt av en i Bergen nå. Fin bil det! Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexten Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har du peiling på hva han heter og hvor han jobber? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har du peiling på hva han heter og hvor han jobber? Det er faren til Paul Håkon sin bil men jeg tror nok at Paul Håkon låner den litt ja. Det er visst 350 gamp i den. Og den er jævlig strøken. Den gule er visst ikke helt like størken. Den gule er forøvrig til salgs. Paul Håkon og faren kan skaffe dere disse bilene ganske rimelig med alt av utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Gleder meg til å bli ferdig med min bil i sommer, da skal dere få se jævlig strøken :-) Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Har du en egen tråd med bilen din som vi kan titte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Det kommer nok snart... Skal først til godkjenning (tirsdag), også må jeg bare komme meg gjennom et helvete med eksamener, så begynner nok arbeidet på den... Håper å bli ferdig i juli en gang. Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg