Gå til innhold

Rånebiltreff arrangert av 1840 i Kristiansund 4. Juni

Ranger emnet

SnOOpY

Anbefalte innlegg

For de som er bekymret for menn i refleks: :)

Politiet og Biltilsynet er med på arrangere, men vil ikke gå rundt å skrive

mangel-lapper, men vil være tilgjengelig for dem som lurer på diverse om

godkjenning osv... Så for de som lurer på hva som skal til for at alt skal

gå i boks så er gutta klar for en hyggelig prat...

1840-Kristiansund-4Juni.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, rått:D:D

Nesten som om da politiet arrangerte "russe-rebusløp" for alle bilene som ville i Kongsvinger.. Vi fikk intrykk av at det var rebus aktig og vi sku svare på spm og få poeng lissom. Kanskje vinne noe kult til russebilen. (F:EKS PENGER!)

En av postene på ruta var på biltilsynet der vi rulla inn godt-troende og ble skuffa da de sjekka alt mulig som vi måtte ha og ikke skulle ha :S Selv om vi hadde vært på slik sikkerhets sjekk på forhånd å bilen var EU godkjent.. Ikke mye rebus over det der nei.. Kjempekos

Selvfølgelig var vi IKKE blant de 4-5 som vant løpet, men vant jo mangel lapp for masse dritt vi måtte fixe..

Følte oss litt eid som ble med på det. Jeg var godt troende om politiet og biltilsynet, menneh. not anymore, enten skal de ha penger eller ta fra deg andre ting. Må jo være greit til vanlig, men hva skade gjør det å ha en russetute i russetia..

Mitt tips til det råner opplegget, ikke delta, de har garantert en slu plan med det! Ikke tro dem er hyggelige, slik som vi gjorde :fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips til det råner opplegget, ikke delta, de har garantert en slu plan med det! Ikke tro dem er hyggelige, slik som vi gjorde :fuckme2:

Jeg har deltatt på et av disse treffene med min tidligere Civic.... Det var litt ute å kjøre på en del ting... Pluss MYE annet rart som kom på treffene...!! Ingen fikk problemer... Men jeg fikk huka tak i en slik fyr, for å få han til å ta en kjapp titt.. Han ga meg synspunkter osv og fortalte hva jeg skulle gjøre for å få alt i boks... Plukka ut noen markeringslys i baklyktene og skifta frontlykter så hadde jeg plutselig ALT godkjent i vognkortet 2 uker etter... :)

Dette blir arrangert av bilinteressert ungdom (inkl meg) i samarbeid med Trygg Trafikk osv.. De har et budskap de vil ha fram under treffet, thats it.... Ellers kan vi vise fram biler og prate shit hele dagen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKei da kan det det være positivt såklart, hvis man får årning, og positive holdninger, pluss godkjent bil i etterkant ;) Men det er noe annet med fattig russ vil jeg si. Fikk litt kalde føtter jeg da :op

Digger Civic prosjektet ditt forresten! :pray :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...