Vomaz Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Det der var rotete... Hvor har du "varmespejlla" ? Kommer ikke på no bedre ord nå .... har "ryddet" vekk rotet doh varmespjellet er fjernet så jeg kan ha spilleren der oppe, å plass til cdplater der nede sombrero så blir spilleren for varm så kan jeg sette på kaldluft så avkjøler det spilleren;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 har "ryddet" vekk rotet doh varmespjellet er fjernet så jeg kan ha spilleren der oppe, å plass til cdplater der nede sombrero så blir spilleren for varm så kan jeg sette på kaldluft så avkjøler det spilleren;) Øhh.. jaja. alle kan ikke ha samme smak :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Vomaz: Flott! Du har PM! ;) Sånn så det ut i min forrige 240! Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Øhh.. jaja. alle kan ikke ha samme smak :rolleyes: nei, å gla e e førr d:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 -Noen som har prøvd å kjøre med økonomi-måler når man har turbomotor :) hehehehehe Lade friske 1bar på økonomi-målær'n :hammer Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg også har planer om å ta vekk de spjelda i midten.. Bruker dem svært sjeldent + at jeg trenger plass til flere instrumenter.. Og da passer dette upperlig :) Hater å ha cdspilleren der nede.. Da er bare gir stanga i veien.. Får ikke til å skifte cd vis bilen står i 3. giret.. hehe Men alle med sin smak ! Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg har CD spilleren over friskluftventilene der jeg. Fikk ikke kjøpt annet påstod de der jeg fikk tak i ramma men ser at de løy til meg i ettertid. Bruker rommet til gamespilleren som CD stativ :P Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg har CD spilleren over friskluftventilene der jeg. Fikk ikke kjøpt annet påstod de der jeg fikk tak i ramma men ser at de løy til meg i ettertid. Bruker rommet til gamespilleren som CD stativ :P når jeg fikk tak i ramma til de tre instrumentene tok jeg ganske enkelt å brukte "rommet/boksen" som er over lufte dysene, kappet av bunnen i boksen å satte inn ei ramme til spiller å tredde spilleren inn i ramma:) ganske enkelt, MEN ikke perfekt angry da det blir en liten glipp på begge sidene av spilleren og av boksen og dashbordet.. så jeg tenkte å lage ei ramme så passer perfekt:D men alt te si tid;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg