warwick Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hva var det som var galt? Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 setter min lit på at det er blandet frostvæske jeg. vw og audi går på rød (blir fylt dette på merkeverksted). når det gjelder å blande vet jeg at rød og blå ikke kan blandes. og jeg tror ikke du får kjøpt rød på bensinstasjonen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 om det er toppakninga vil motoren koke etter litt kjøring. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 setter min lit på at det er blandet frostvæske jeg. vw og audi går på rød (blir fylt dette på merkeverksted). når det gjelder å blande vet jeg at rød og blå ikke kan blandes. og jeg tror ikke du får kjøpt rød på bensinstasjonen.. VW/Audi har 3 forskjellige frostvæsker. G11 (blågrønn), G12 (rød) og G12+ (rosa). G11 og G12 kan ikke blandes med hverandre. Det blir en brun tykk smørje. G12+ kan blandes med både G11 og G12. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Rød/rosa er for alu motorer og må aldri blandes med blå/grønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg