Zeph Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Korleis blir resultatet frå maskinpolering (på f.eks. ein Statoil-stasjon mot å gjere det sjølv? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 71 visninger men ingen som har prøvd dette? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Nei, jeg vet det ikke. Men jeg lurer på dette selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg prøvde på gamle merca mi...funka greit ett par dager (sol i en uke) men var vel ikke verdt 300kr lixom...men bedre enn en vanlig vask til 159... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Korleis blir resultatet frå maskinpolering (på f.eks. ein Statoil-stasjon mot å gjere det sjølv? Jeg har heller ikke prøvd dette selv, men jeg kan vanskelig tenke meg at det kan erstatte god, gammeldags polering. Det beste resultatet får du når du polerer med ordetlig poleringsmaskin. Da blir du også kvitt alle de plagsomme "vaskeripene" som syns så godt i solskinn. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Finnes der noen ålreite og greie poleringsmaskiner? Til ikke en så altfor dyr penge? Er de dem har på f.eks Europris noe tess? Og er den noen spesiell teknikk på hvordan man skal bruke disse? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 KJøper man billige poleringsmaskiner så har de som regel en lav effekt, og en svak motor.... Etter en stund med polering så går de varme og blir treeeege, og da må man stoppe å polere og vente en stund doh Og prøver man å legge på litt vekt så maskinen så den "skal ta mere" så stopper den nesten opp :S Det er veldig irriterende, og de billige maskinene har veldig dårlig håndgrep. Lønner seg i lengde å legge inn litt mer penger, ihvertfall hvis man har interessen av å ha en ren og pen bil som skinner :) Og er lettere å få av møkka når bilen er polert, da er det bare en rask spyling med høytrykker'n og en liten runde med svampen :) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 KJøper man billige poleringsmaskiner så har de som regel en lav effekt, og en svak motor.... Etter en stund med polering så går de varme og blir treeeege, og da må man stoppe å polere og vente en stund doh Og prøver man å legge på litt vekt så maskinen så den "skal ta mere" så stopper den nesten opp :S Det er veldig irriterende, og de billige maskinene har veldig dårlig håndgrep. Lønner seg i lengde å legge inn litt mer penger, ihvertfall hvis man har interessen av å ha en ren og pen bil som skinner :) Og er lettere å få av møkka når bilen er polert, da er det bare en rask spyling med høytrykker'n og en liten runde med svampen :) Så hva bør jeg gi for en grei poleringsmaskin da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg lånte en av brodern som han hadde kjøpt på Rusta i Sverige (svenskenes svar på Europris). Den funka veldig greit, 1200 watt med trinnløs regulering av hastighet, tror den kosta ca 200 kr. Men orka bare ca 6 helpoleringer av bil, nå funker den ikke lenger..Ellers vet jeg de er å få tak i for 2500 kr og oppover.. Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg