VipS_VimS Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Noen her som vet hvor stor den kobber pakningen som sitter på bunnbluggen er? Innvendig diameter altså... Smart å skifte ved oljeskift! Bilen er en 1992 GTI 2,0 8v Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Ifølge familiealbumet er den på A14X20, A26X31 på de med ABF motor. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Og det skal ligge en pakning i samme eske som det nye filteret du har kjøpt. Det gjør det hvertfall alltid hos meg. Når det er sagt så kan du bruke samme pakning på 2-3 skift uten at det ødelegger bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hehe...har bytta olje og filter noen ganger, men har glemt å kjøpe ny pakning hver gang.... Hvor selger de ny slik pakning da? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 altså den pakninga koster jo under 10 kroner.. er like greit å ta det samtidig som du kjøper filter liksom. 70kr totalt for filter og pakning på VW ;) Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Følger ikke med pakning på Mahle filtere ivaffal. Men som Ideal sa så har dem dette på vw forhandeler ihvertfall. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Da ønsker jeg velkommen i klubben for dem som har glemt dette nesten hver gang dem har byttet olje :rolleyes: Skal bytte olje til helgen tenkte jeg, og da skal jeg ikke glemme det igjen :rolleyes: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Noen som sier at det følger med pakning med filteret. Mener dere da den gummeipakningen som sitter ved filteret eller den kobberpakningen som sitter på bunnpluggen? Rasket med meg alle str mellom 8 og 20 mm innv diameter fra jobben jeg :) så da satser jeg på at en av de passer, kan si fra her hvor stor den er når jeg finn det ut. Koster en slik og ingenting på for eksempel TESS... Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Nå er olja skiftet, pakningen skiftet og pakningen målt. Den er 13 mm innvendig... Så da er det bare å løpe å kjøpe opp lager. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg