Ruffneck Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Nå er bilsvaksynte begynt å ikke godta tuv papirer på andre språk enn nordiske.Så tyske tuv papirer gjelder ikke lenger, du må få noen til å oversette dem. Er du helt sikker??? Fy faen det koster jo masse penger å oversette dem. Men dere bestiller sikker også tyske produkter, ikke sant? Hva gjør dere med den tyske papirer??? Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninny Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ja desverre, helt sikker. Men skal du være vanskelig tilbake, få noen til å oversette det til samisk. Nesten ingen kan lese det, men det er et godkjent nordisk språk :skaal: Siter Det går på fram :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 ... få noen til å oversette det til samisk. Nesten ingen kan lese det, men det er et godkjent nordisk språk :skaal: Det skal være en vits. Du vil tulle meg, kanskje :wonder Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Da jeg kjøpte bilen min i januar, følgte det ikke med noen tuv papirer fra mod's som er blitt gjort med bilen. De stod innført på vognkortet bla at senkesettet var godkjent og at dekk/felgskifte var godkjent. Hva vil da skje neste gang jeg skal på visning/kontroll etc og jeg har bare det som står i vognkortet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg