K.A. Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Fant denne tilsynelatende strøkne Jettaen på Autodb. Ikke min! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Forsåvidt OT, men er jo rimelig dustete å ta bilder i mørket når du skal selge bil da doh Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hehe, vær obs på at det kan være overlagt med mørke bilder :) Jeg var å så på en Jetta en gang i tida som virker utrolig bra i annonsen, selger skulle ha rundt 20k. Holdt på å få lattis da jeg kikka på den, kunne strekt meg til vrakpanten. Så moralen er vel å be om skikkelige bilder hvis man har en lang kjøretur foran seg.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg