Gå til innhold

1995 Accord baklys

Gjest kaz

Anbefalte innlegg

Sitter her å titter på biler, har lyst til å kjøpe meg en accord eller civic når den tid kommer.. Spennende å sjekke litt hva man kan få skaffa av styling osv til den modellen som er aktuell..

Men det er en ting jeg "synes" er litt rart, skulle se om man fikk noen kule aftermarket baklys til 95 modellen accord, og oppdaget at joda, det var det, men bare for den "amerikanske versjonen?" av accord 95? Nemlig helt annen form på baklysa på accordene på finn.no enn bilder fra utlandet.

Sammenlign:

accord 1995 LS 2.0 (FUNNET på finn.no)

Baklykter for 94-97 Accord

Er jeg helt dust nå?

Uansett, noen som har sett slike "aftermarket" lykter til 95 eller 96 accord? FInner bare de store som ikke passer modellen som finnes i norge "vanligvis" eller hva man skal si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å finne baklys til 94-97 euro accord nei. Om du skal ha en '95 så ville jeg bytta ut de ytterste lysa med varianten fra 96-97. Da blir lyktene bare hvit og rød, endel finere enn orginalt.. lexus er etter min mening like oppbrukt som store alu. vinger.

Styling finnes til denne bilen, men utvalget der er også veldig dårlig. Dessuten er disse bilene nesten uten unntak finere orginalt (min mening). Jeg ville satset på senking, felger + kanskje lakking.

Skal en ha "full pakke" ville jeg uten tvil godt for en civic istedet...

Jeg har hatt '95 accord tidligere og har en '92 civic sedan nå, og det er igrunn ikke så voldsom forskjell i plass mellom de bilene (både når det gjelder baksete og bagasjerom).

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Okei, TAKK for svar her :)

Jeg liker verken alu vinger eller standard lexus lykter heller, men det kan være kult hvis du har riktig lakk men unngår lyktene med "chrome" i violin

Dette er typisk stygge:

HA9697-ALT-G3.jpg (Unngå for alt i verden!!)

Slike ville jeg gått for, til svart bil:

HA9697-STYPE-BLK.jpg

Har sett endel styling rundt omkring til accord, men det er vel us accord. :rolleyes:

Med civic bader man vel i tilgjengelig styling da, men hadde vært kult å hatt en litt spesiell stylet accord også.

Hatt lyst på civic lenge nå, men føler at den er så utsolgt hvis du skjønner. Er det noen Civic som anbefales som førstebil til typ rundt 60 000 ? Vil ha 4 dørs?. Veit ikke hvor mange hester jeg vil ha, med tanke på pris, for bilen er ganske lett er den ikke? Uansett kicker det vel mer enn en 96 mod caravelle :D

Har ikke planer om så veldig mange getaways heller.. Men FOR dumt blir det å ha en overstylet civic med motor som ikke tar igjen en traktor.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som accorden har fler hester orginalt? Men det betyr vel ikek at den går så jævlig mye værre..? En 92-93 4dr Civic har jeg lyst på. Digger bilen til NoLimit! :cool: Frontlyktene er hotte som f*!

Har noen den derre civic modell lista jeg så for en stund siden??

Klarte å rote den bort og fant den ikke etter flere søk. :wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider