Gå til innhold

338hk 480nm

Ranger emnet

COSNORGE

Anbefalte innlegg

Grattis med power-tralla! Fytti, den var skikkelig strøken må jeg si! -Åssen funker detta data-sprut greiene dine? Mener å huske at det navnet på den produsenten var noe ukjent... -Er det greit å mappe' og sånt, eller?

Jo takk!! data spruten heter PROSPARK og er noe Svensk/Finske greier funker greit å er lett å mappe i følge Autoconsult.

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sleng gjerne opp bilde, sånn at jeg kan kjenne igjen bilen å komme å hilse på prate shit og juge.. kanskje ta en pils? hehe..

tar gjerne imot om jeg får sitte på en runde også. hehe =).

MvH

Stian

Prate shit & juge og kanskje ta en pils, hahahahaha :hammer :D :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder???!?! :D

får du egentlig godkjent den hos BT med hydraulisk brekk?

Nei får vel ikke godkjent dette, men er ikke så nøye, tror ikke det blir hvite skilter på denne uansett, jeg har jo røde :rolleyes:

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei får vel ikke godkjent dette, men er ikke så nøye, tror ikke det blir hvite skilter på denne uansett, jeg har jo røde :rolleyes:

riktig... :D regna egentlig ikke med at man får det godkjent.. var litt usikker sia både KRH og den røde 242'n som stod i siste bilsport har hydraulisk brekk... men man kan jo modde etter visning hos BT :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har finni noen bilder av go'bilen (hvis jeg ikke er helt på jordet da? :P)

index.jpg

IMG_8489.jpg

gatebil2_033.jpg

IMG_0833.jpg

gatebil2_092.jpg

Åssen gikk det med kjøringa? Noe som gikk i stykker, eller no?

Det er et kjent problem det med JT-eksosen, bakpotta har for korte fester...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider