theopelking Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hey lurte på om dere har prøvd å lakke crom lister før,jeg her prøvd det før men,flassa veldig fort av igjen noen som her noen tips om ossen jeg ska gjøre det eller. Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 hey lurte på om dere har prøvd å lakke crom lister før,jeg her prøvd det før men,flassa veldig fort av igjen noen som her noen tips om ossen jeg ska gjøre det eller. Prøv å ta en tur innom BilXtra eller noen som selger lakk og hør med dem om de har gode råd... Pleier alltid være en der som vet noe om d og hvordan få d til å sitte... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Mente jeg hørte at det er anbefalt å sandblåse chrome før du lakker det, da skal det visst sitte skikkelig hvis du gjør resten av jobben skikkelig :) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 denne fremgangsmåten hape r jeg fått: - vaske grunding - pusse med vannslipepapir 800 - 1000 - bruke noe som heter alumiuniumsgrunning - lakke Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg