Mk2-16v Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Går det ann å kromme aluminium, eller må jeg nøye meg med høyglanspolering? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Er ingen problemer med å kromme alu, har selv tenkt til å gjøre det med topp og registerdeksel til min kadett. skal bare polere delene først. Plast kan også krommes men ikke alle typer, ABS er vel en av de beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Så får jeg komme da så grønn som jeg er.. Hvordan for-crommer du noe?? er det lakk eller er det en spesiell fremgangsmetode.? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 krom er et metall som er veldig blankt og legges på i et bad med krom som er løst opp og ved bruk av strøm så fester det seg til delene. Les mere her. http://www.centrumfornikling.no/krom.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 takk for den linken meget lærerrikt ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Interesting! :) Noen som har erfaringer med kromming av diverse deler? Hadde vært digg å kromme div motordeler ++ ( tenker hovedsaklig på bobla mi ;) ) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Cossie nissse: TØFT! er det du som har cromma disse sakene? Hvor kjøper du "matrialer" ol? pris? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Har kun gjort grunnarbeidet selv og levert det bort til forkromming, det blir bra resultat selv kun med glssblåsing pga at krommen nermest flyter utover. Skal en ha 100% speileffekt så må det poleres først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg