Langerud Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Heh, ja du må bytte dekka mann! De har jo gått i oppløsning... seriøst farlig å kjøre med. Nå angrer jeg litt på at jeg ikke har tatt meg tid til å bytte dekka enda... på vei til jobb i dag tidlig, på motorveien gjennom Lier, røyk dekket tvert av felgen i ca 120... Ingen morsom opplevelse akkurat! Må få tatt noen bilder av felg og dekk i løpet av helga, litt spesielt syn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Ny grill hjalp litt på utseendet... hjalp bra det! ser faktisk ut som en ny bil no:) sinnsyk fin kjerre!! :pray Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Blir enda bedre, for nå ligger shaved door kitet mitt til tolling på posten :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg