Gå til innhold

Nye bilder av prosjektet:)

Ranger emnet

Langerud

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å inni helvete som det der må slå da? Jeg har 1.stk grei pioneer sub, å det rister jo godt nokk? hehe..Har du fin lyd da å ikke bare buldring av subbene?

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 framover og to bakover ja, i en kasse jeg bygde på ca 120 liter. Tre 4" porter sørger for luft ut av kassa:) er greit med trykk i den lille bilen ja, hadde to 8" i hver side i baksetet før også, men tok de ut da jeg rustsveisa kanalene, og så solgte jeg de istedetfor å lirke de på plass igjen... Spiller kanskje ikke den reineste lyden, men helt greit til dagens bilmusikk som består for det meste av bass slag...

knock er omtrent sånn å sitte i baksetet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bygd anlegg det der da;)

Fin bil å må jeg si, kom med flere bilder a? av alle smådetaljer og stash?

Er litt dårlig finish på bilen fortsatt. Pussa og lakka den selv i fjor høst og det ble litt stress arbeid før kulda kom, så planen er å pusse den ned og lakke på nytt i sommerferien en gang. og da skal det bli perfekt:) DA skal jeg legge ut noen detaljbilder også, det skal jeg love:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Lenge siden siste nytt nå. :) Ny enkel lykta grill er på vei sammen med øyelokk. tror jeg skal anskaffe mono visker siden jeg likevel må lakke om bilen når de nye dørene skal på... Tror dere det blir finest med blinklys i speilene og fjerne de på sida? Vurderer også å lakke bilen i en ny farge, sikler litt på samme som Gullet i 3`er forumet... noen andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det blir finest med blinklys i speilene og fjerne de på sida?

Hadde vært stilig å se hvordan det blir med blinklys i de originale speilene. Få tak i en sideblinker, smelt den litt, så du får bøyd den, og bygg inn no' diodegreier. Vet ikke helt hvor knotete det blir, men.

For guds skyld, IKKE kjøp "M3"-speil med blink!

(menmen. jeg er jo golf2-originalspeil-fanatiker, da)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært stilig å se hvordan det blir med blinklys i de originale speilene. Få tak i en sideblinker, smelt den litt, så du får bøyd den, og bygg inn no' diodegreier. Vet ikke helt hvor knotete det blir, men.

For guds skyld, IKKE kjøp "M3"-speil med blink!

(menmen. jeg er jo golf2-originalspeil-fanatiker, da)

Kan nok bli fryktelig knotete, men uten å prøve får man ikke til noe vettu...:) Tenkte kanskje noe dtm speil, men er liskom ikke helt sikker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider