Gå til innhold

Stenging/sletting av poster/tråder - spørsmål

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Da vil jeg gjerne vite hvor du postet den tråden.

Jeg postet den i volksawagen golf2 forumet. Innholdet i min tråd var IKKE noe annerledes enn denne tråden som ligger på nissan primera forumet.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69071

Slik forskjellsbehandling blir for dumt. Min tråd ble slettet etter noen dager, du ser selv hvor lenge denne tråden har vært igang.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg postet den i volksawagen golf2 forumet. Innholdet i min tråd var IKKE noe annerledes enn denne tråden som ligger på nissan primera forumet.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69071

Slik forskjellsbehandling blir for dumt. Min tråd ble slettet etter noen dager, du ser selv hvor lenge denne tråden har vært igang.

Den Primera tråden har jeg ikke fått med meg, kanskje litt mye forlangt at vi skal holde styr på alle tråder til enhver tid. Jeg oppfattet den tråden om baklykter som en salgstråd faktisk, og kjøp og salg skal vel (som de fleste nå bør ha fåt med seg) IKKE postes i merkeforaene. Jeg beklager hvis så ikke var tilfelle.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Primera tråden har jeg ikke fått med meg, kanskje litt mye forlangt at vi skal holde styr på alle tråder til enhver tid. Jeg oppfattet den tråden om baklykter som en salgstråd faktisk, og kjøp og salg skal vel (som de fleste nå bør ha fåt med seg) IKKE postes i merkeforaene. Jeg beklager hvis så ikke var tilfelle.

Det var en forespørsel om noen ville være mer å bestille lykter slik at vi fikk det billigere. Akkurat slik som den primera tråden. Om dere skal føre så hard politikk som dere gjør bør det være likt over hele linjen.Nå har også den tråden i nissan forumet vært der siden slutten av mars så iløpet av over 2 mnd bør dere ha fått med dere at den har vært der, syns det da blir litt tynt å si at dere ikke kan holde styr på alle tråder til enhver tid.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble tråden om bilferie nedover i Europa på offtopic-delen slettet? Ærlig talt, det var da en ytterst interessant tråd blant alt søppelet. Det er bilrelatert til de grader...Hadde tenkt å printe den ut, men dagen etter hadde en klam moderatorhånd vært på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble tråden om bilferie nedover i Europa på offtopic-delen slettet? Ærlig talt, det var da en ytterst interessant tråd blant alt søppelet. Det er bilrelatert til de grader...Hadde tenkt å printe den ut, men dagen etter hadde en klam moderatorhånd vært på den...

Den ble slettet pga lite relevanse til bil. Jada, jeg vet, de skulle faktisk KJØRE BIL nedover...Men som trådstarter selv startet tråden med, "dette har kanskje ikke mye relevanse til bilforumet, men allikevel..."

Sånn. Da er den tråden tilbake tilbake.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Bruker denne tråden siden mitt spørsmål omhandler unødvendig sletting av tråder...

Jeg la ut en tråd om bilen og båten min tilsalgs.

Hvorfor i all verden er den blitt slettet?

Kan gjerne sende en grunn i PM til dem dere sletter tråder for.

Vil gjerne høre den gode unnskyldningen for at du slettet min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne tråden siden mitt spørsmål omhandler unødvendig sletting av tråder...

Kjøp og salg:

Dette skal ikke skje inne på forumet.

Tråder på forumet vil bli stengt eller slettet.

Klikk deg inn på kjøp og salg fra forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar deg tid til å lese reglene her inne, står det klart og tydelig forklart.

En båtannonse har forøvrig ingen ting på et bilforum og gjøre :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok jeg er med på den.

Men syns dere kan begynne med å sende ut pm når dere bare sletter tråder slik helt uten videre. :)

Og det var forresten ikke en ren båt annonse men en BIL annonse og... men var vel kanskje ikke alle som leste tråden.. ;)

Men takk for svar hvertfall.

Som igjen heller ikke skal ligge på selve forumet, men forumets egne "Kjøp og Salg"-del som det henvises til i reglene som jeg pastet inn i mitt forrige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som igjen heller ikke skal ligge på selve forumet, men forumets egne "Kjøp og Salg"-del som det henvises til i reglene som jeg pastet inn i mitt forrige innlegg.

Jepp er med på den! :D

Jeg er vel bare en av de mange som var med på forumet fra oppstarten... som egentlig syns det er dumt med en egen kjøp og salg del. Men jeg skal lage tråd der neste gang jeg skal selge noe.

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar deg tid til å lese reglene her inne, står det klart og tydelig forklart.

En båtannonse har forøvrig ingen ting på et bilforum og gjøre :)

Hvor ligger grensa på å diskutere hva en kan ta for ting en skal selge da? Du er selv aktiv i en slik tråd Dr_S ;)

Hvor ligger grensa?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger grensa på å diskutere hva en kan ta for ting en skal selge da? Du er selv aktiv i en slik tråd Dr_S ;)

Hvor ligger grensa?

Iom at dette er et bilforum, er det i utgangspunktet ting man kan bruke til bil som kan selges/kjøpes. Nå kan du da komme å si at en Playstation eller en mobiltelefon kan du bruke i en bil, ja, det kan du, men vi har valgt å ikke tillate slike gjenstander. Men du kan selge alt fra en motorvarmer til en luftkompressor. :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom at dette er et bilforum, er det i utgangspunktet ting man kan bruke til bil som kan selges/kjøpes. Nå kan du da komme å si at en Playstation eller en mobiltelefon kan du bruke i en bil, ja, det kan du, men vi har valgt å ikke tillate slike gjenstander. Men du kan selge alt fra en motorvarmer til en luftkompressor. :)

Jeg tenkte på denne tråden om interiør som er til salgs ;).

Kan jeg f.eks opprette en tråd der jeg lurer på hva jeg kan få for ett sett med dekk+felg men jeg skriver at jeg vil ha det og det for det. Er ikke det en salgstråd? Jeg lurer ikke på hva en kan selge men hvor slike ting skal plasserest (kjøp og salg vs forumet)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg har lest på dette forumet ganske lenge fordi jeg har likt den friheten som har vært her. At man ikke har vært så ufattelig firkanta og stengt tråder bare fordi man har muligheten, som man gjør på en del andre forum. Folk er forskjellige, noen liker nazi-tendenser, mens en del av oss liker en viss frihet under ansvar. Jeg syns nesten alle moderatorene gjør en bra jobb, MEN jeg syns dere som har vært moderatorer en stund, MÅ lære vår godeste CrZy t å BRUKE sunn fornuft. Mulig det bare er jeg som mener det, men for meg så virker det som han LETER etter grunner til å stenge tråder. Hva med å utvise LITT skjønn? I det siste har det faktisk vært sånn at jeg har lest en del tråder som jeg har syns har vært veldig interessante, også kommer jeg til slutten, bare for å oppdage at han har klart å leite seg fram en grunn til å stenge den i retningslinjene. Ellers, all credit til de andre moderatorene fra meg, spesielt Viking og Dr S, som er de jeg ser mest til. Men spør dere meg vil jeg si at CrZy t aldri burde blitt moderator.

Det er min mening, får håper jeg ikke blir bannet for det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider