Gå til innhold

Hvordan lage plugg i leire, for så å lage formen. Spørsmål!!

Ranger emnet

fribbern

Anbefalte innlegg

ok....når man snakker om foreksempel 200 grams hvor stort areal er det snakk om? tror jeg kanskje vet om en plass som kan skaffe duk...derjeg har jobbet før så jeg sikkert får den billigere enn vanlig...men hva skal jeg spørre etter hva annet en gram går man etter når man skal finne duk? hvor mange gram bør jeg velge for at den skal være lett å forme osv? det jeg snakker om å prøve å lage er foreksempel en frontfanger....om jeg får det til er jo ett annet spørsmål men det hadde jo vært artig å gi det ett forsøk eller to:)

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår