Gå til innhold

En golf mindre..

Ranger emnet

Loffe

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja nå kom jeg på at jeg har et lite og fint brannslokkningsapparat liggende i skapet... Det skal forholdsvis fort i bilen nå etter å ha sett denne filmen...

Blir helt dårlig jeg...Tenk å bare stå der å se på at hele bilen din blir brent ihjel... hoff.... :(

Men anyway, fy å trege de brann folka var! I stedet for å kjøre lenger nedover veien og snu, hvorfor ikke bare stoppe rett ved bilen og drite i om du blokkerer veien?!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde stelt meg og begynt og pisse nedi...bedt alle som var rundt om og pisse nedi motor rommet med meg:rolleyes:

risikerer svidd pikk da ja.. Men hva gjør man ikke for bilen.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skriver noe her så jeg husker å se den når jeg kommer hjem fra jobben.. Lusen internettlinje her.. :)

man kan jo klikke på "abonner" på denne tråden.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så sinnsykt så di somle og.. konne jo ha begravt bilen i moll å gress før an va i flammer vis di tog seg litt i sjortå og ga litt gass!

Va jo ein fine bil og :)

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at golf er min favoritt da, men fin bil..

Dersom det hadde begynt å ryke i bilen min, hadde i allefall ikke noen rukket å ta frem et kamera å begynne å filme før jeg hadde fått stoppet, så det kunne jo se ut som de filmet fra før.. Litt rart at dette tilfeldigvis skjedde mens de filmet da. De så heller ikke ut til egentlig å prøve å slukke brannen da, så ut som det var viktigere å filme enn å slukke.. Ville de at bilen skulle brenne opp tro? Var det planlagt??

Har alltid et ullteppe liggende i bilen, men burde vel hatt et lite apparat også...

Ellers var det, som flere har nevnt, mange muligheter til å få slukket denne brannen før den fikk utvikle seg..

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider