Andreas V Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg har en volvo 740 ( veit at det ikke er forumet, men d er jo her det er aktivitet) denne bilen var levert med turbo diesel og diff sperre, nå er motoren byttet til 230A. Jeg lurer litt på om hvilke belastninger denne sperra tåler, jeg har mye forskjellig, en som hevder at den tåler 500 hk og nonen som sier 200 hk, nen som veit noe mere eksakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg har en volvo 740 ( veit at det ikke er forumet, men d er jo her det er aktivitet) denne bilen var levert med turbo diesel og diff sperre, nå er motoren byttet til 230A. Jeg lurer litt på om hvilke belastninger denne sperra tåler, jeg har mye forskjellig, en som hevder at den tåler 500 hk og nonen som sier 200 hk, nen som veit noe mere eksakt? hvor mye ting tåler, spørs hvilken belastning man gir det. har hørt folk MISHANDLE volvo diffen med 200 rwhp uten problemer. men, om ting er overdimmensjonert,tåler det mer juling,varer lengre,etc. truetrack er feks sterkere enn volvo og tåler 650nm tror jeg. det er egentlig nm man bør snakke om, ikke hk. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg