frank1982 Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 har prøvd å sende pm til mange av "sjefene" her men ingen gidder å svare. hvorfor står det at jeg ikke kan legge ved vedlegg i postene mine? dumt at jeg hver gang må legge inn en link til en annen side hvis jeg skal vise et bilde. noen som vet hvorfor det er sånn? noen kan lett legge inn 10-15 store bilder uten problmer. Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 trur det har vært slik lenge at du må linke til bilde, fil eller no.. tenk dg viss alle skal laste opp på bilforumets server da ? :rolleyes: trur ikke dem har plass til sånt.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 har prøvd å sende pm til mange av "sjefene" her men ingen gidder å svare. hvorfor står det at jeg ikke kan legge ved vedlegg i postene mine? dumt at jeg hver gang må legge inn en link til en annen side hvis jeg skal vise et bilde. noen som vet hvorfor det er sånn? noen kan lett legge inn 10-15 store bilder uten problmer. de som legger inn bilder legger inn linker de også, men med img kode. Det står i hjelpen til forumet hvordan du gjør det. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg