Mandel Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Var nettopp på biltilsynet for og bestille time for godkjenning av senkesett og felger, og da får jeg slengt i trynet : " kontrollhallen her i byen skal legges ned 1 juni. og alle timer før da er opptatt, du må enten dra til hamar eller otta for og få godkjent" , han sa også noe om at hvis jeg fikk et godkjent verksted til og se på delene, og kunne bekrefte det, så kunne jeg komme tilbake og få det skrevet inn i vognkortet.. noen som vet om dette faktisk går ann? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 ukjennt, men om så er tilfelle, ere jo lux! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 joda, men alikevel.. noen som kan svare meg på dette? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvis Biltilsynet sa at du kunne få et annet verksted til å gjøre dette så er det vel greit.. Høres rart ut, men staten er tross alt veldig flink til å delegere ansvar :rolleyes: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 det går jo ann å prøve... men kjenner jeg biltilsynet rett.. så hadde det beste vært om du hatt fått ho til å skrive det for deg så du kan vise dem det når du kommer tilbake.. :) kan jo hende de forandrer mening.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvor mye tar de for en slik godkjenning. Til nå har jeg bare kjørt rundt med TUV papirene på senkesett og senkeskåler i handskerommet. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hvor mye tar de for en slik godkjenning. Til nå har jeg bare kjørt rundt med TUV papirene på senkesett og senkeskåler i handskerommet. +/- 500.-(10tegn) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 +/- 500.-(10tegn) Godkjenner de da alt du vil ha godkjent? Kjedelig å dra inn for å godkjenne felger én gang, og en annen gang for senkesett, for eksempel. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Dra til biltilsynet her på Gjøvik. De gikk god for KW settet som satt på passaten min da jeg registrerte den. Virka som en grei fyr han her på Gjøvik. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Godkjenner de da alt du vil ha godkjent? Kjedelig å dra inn for å godkjenne felger én gang, og en annen gang for senkesett, for eksempel. de tar sikkert 500 kr for timen,men felger og senkesett tar vel ikke lang tid og godkjenne? Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw med lyd i Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 ta med dg , tuv godkjeningen på senkingen og felgenne, allt som går under skjermene med 30 grader forover og 50 grader bakover blir god kjent, netopp prøvd det med en bmw 97 modell, med 9.5" * 18" oz. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg