mette-we Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Søndag 18 Mai arrangerer vi, Doorslammer Halden (SCCH) i samarbeide med Right On en Muskelbiltreff m/ 201m Street Legal kjøring. Dette forgår på Rudskogen Motorsenter i Rakkestad. Vi åpner portene kl. 10.00 og starter med å finne ut hvilke biler som er i "Ti på topp" fra kl.11.00. det vil vi holde på med fram til nærmere kl. 13.00 da Street Legal kjøringa begynner. Siden dette er en treff for muskelbiler av alle merker og slag så har vi delt kjøringa opp i fire klasser, Front wheel drive, 4 wheel drive, rear wheel drive og V8. Her er det bare å kjøre. Kanskje for å få en best mulig tid på bilen eller bare for å kjøre fra kameraten. Det kan fort bli noen runder. De tre raskeste bilene i hver klasse kvalifiserer seg til å være med i en 16 bilers stige, i tillegg til de 12 så vil de tre bilene med raskest tid uansett klasse få være med. Da får vi 16 biler med potensialle til en heftig "Shoot Out" på slutten av treffen. Og så må det nevnes at premieutdelingen i "Ti på Topp" vil foregå i den pausen vi vil ta for å sette opp stigen i denne Shoot out´n. Vi får håpe på pent og tørt vær slik at ikke det blir en 4WD som vinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Klasseinndelingsspørsmål: Hvor plasseres man med en 4wd me V8 ? Alltid lurt på det well Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Dette høres jo morro ut! Kanskje jeg kommer, men skal nok ikke kjøre.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mette-we Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Når det gjelder biler med V8 og 4 hjulstrekk, så gjør vi det så enkelt som at - har du V8, så kjører du i V8 klassen. Førovrig så ser det ut til at vi får besøk fra Bergen, av Polly. Ryktet går at Jan Birkenes med Chevelle stasjonsvogna kommer med ny motor, 540 cui. Gikk 10.7 på G.moen i høst. Herifra så kommer det en Dart med 496 Hemi som har gått 10.02 på G.moen tidligere og 10.7 i høst . Det kommer også en -66 chevelle med 540 cui som har gått 10.2 tider på G.moen. riktignok med slicks. En -64 Chevelle fra Sarpsborg kommer antagligvis, gikk 10.4 tider på G.moen i høst. Vidar Johannesen fra Fr.stad med sin kompressormata -69 chevelle kommer. Ja det kommer en del heftige amcars og vi får håpe at det kommer en del anna skrot også så vi får en full Shoot Out stige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Ser ut til at dette må bli årets første tur sørover for bilmorro, tror jeg. Blir det noe mer arrangement enn det du har nevnt i denne tråden? (det er liksom kult om det skjer noe mere når man først drar seg sørover) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mette-we Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Jeg vet ikke om noe annet som skjer den helgen fordi det er 17. Mai. Bortsett fra kjøring på Vålerbanen 18. Mai Det som pleier å skje på kvelden 16 Mai i Halden er at byen er full av cruisende biler, mye amcars og i år blir det nok mye svenske biler også. Pga. av at det er Fredag. Politiet har sperret av deler av byen den kvelden fordi de er redde for burning i gata foran bussholdeplassen, div. oljesøl og dermed burning andre steder. Det har nemelig skjedd før. På det meste tok de 18 stk for burning den kvelden så de har satt opp bota for å burne til 15.000.-!! jepp, det er riktig antall nuller. Det kan kanskje være noe for en trønder å være med på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Må vel kjøre seg en tur da sikkert... kommer noen nye oppdalinger også som jeg regner med blir en del lave tiere... også har vi jo en 10.7 og en 11.00 fra før som er påkostet ganske mye i løpet av vinteren :) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Lave 10-ere på 201m? Eller flere 'værstingbiler'? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Blir det kun Street Legal 201m, eller blir det rundt-og-rundt-og-rundt-Rudskogen kjøring oxo? :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by tvindal Må vel kjøre seg en tur da sikkert... kommer noen nye oppdalinger også som jeg regner med blir en del lave tiere... også har vi jo en 10.7 og en 11.00 fra før som er påkostet ganske mye i løpet av vinteren :) Det er sånt som jeg har hørt så mange ganger, at jeg bare ler av det inntil det foreligger et E.T-kort. Skal du kjøre lave tiere kreves det også en erfaren fører. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mette-we Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 På Rudskogen 18. Mai blir det IKKE rundt rundt kjøring, kun 201m akselrasjonskonkuranse i tillegg til vår "Show & Shine" treff del med bedømmning av muskelbiler for å kåre treffets " Top Ten" fineste biler. På vålerbanen derimot blir det rundt rundt kjøring 18. Mai for dem som måtte ønske det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by Ratata Blir det kun Street Legal 201m, eller blir det rundt-og-rundt-og-rundt-Rudskogen kjøring oxo? :D Er,e no vits i å kjøre rundt og leite etter mål, den raskeste veien er som kjent ei rett linje. :) Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Er,e no vits i å kjøre rundt og leite etter mål, den raskeste veien er som kjent ei rett linje. :) hehehe Joda det er det, men det er bare det at bilen min ikke egner seg for 201m. Med en utveksling på 1. gir til 113km/t @ 6.000rpm. så er jo ikke den noen lyskryss dødare akkurat. LOL :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Det er sånt som jeg har hørt så mange ganger, at jeg bare ler av det inntil det foreligger et E.T-kort. Skal du kjøre lave tiere kreves det også en erfaren fører. Kan jo være at Petter K kan komme seg nedover på titallet om han får ut enda litt mer kraft og slipper den (i mitt hode) sinnsyke slalomkjøringa han har bedrevet til nå. Igjen har du nok rett hva gjelder erfaren fører; det er ikke hvem som helst som kunne kjørt en så liten bil så fort. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Petter har allerede vist hva han er god for, og jeg vil ikke bli overasket om han kjører enda fortere i år, Men at det kommer _noen_ nye oppdølinger som vil kjøre lave tiere tar jeg med ei klype salt,- inntil jeg ser det. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg