Gå til innhold

Firmaer-reklame-nye regler-fremtiden

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

For dere som har lest reglene og er redde for at firmaer ikke skal få være her og reklamere for sine produkter, kan dere slappe helt av.

 

Vi jobber med et nytt ''system'' her som skal være til fordel for firmaer og meget til fordel for brukerne.

 

Grunnen til at firmaer ikke kan få ''fritt vilt'' her, er at vi får inn klager på tråder som medlemmer synes har blitt ødelagt. og at alle firmaer skal behandles likt.

Dette med tanke på firmaer som betaler for annonsering og firmaer som ikke gjør det.

 

smør dere litt med tolmodighet...

mvh admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 200sx.org sine forum, er det jo en egen avdeling for firmaer med salgstråder. det fungerer jo utmerket m'm

 

Ja, men det med banner og slikt er jo for å få inn penger.. Da vil de sikkert ikke ha et akkuratt likt system kanskje? vet ikke jeg.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det med banner og slikt er jo for å få inn penger.. Da vil de sikkert ikke ha et akkuratt likt system kanskje? vet ikke jeg.

 

Har inntrykk av at hvor bra ting fungerer alltid har vært det viktigste her på bilforumet, og sånn sett er det jo greit å kopiere. Det er jo mye lettere for oss brukere å ha alle firmarelaterte tråder samlet.;) Vi får bare vente og se m'm

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fullstendig enig med deg, men vi får se hva admins får mekket..

:)

 

 

Fullstendig offtopic: Lurer på hvordan HaakonA har administrert bilen inn mellom de trærne...:wonder (se avatar) Han må vel mekke litt der og..;)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 11 months later...

Psst! Håkon! Ikke si det til noen, men jeg tror denne tråden har gått ut på dato.

Dette er den "nye Firmaer-reklame-nye regler-fremtiden".)

 

EDIT: Sticky er den også.. Litt unødvendig siden det er så mange stickyer fra før..

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår