Gå til innhold

Lillehammer: Seidl Tuning Bmw cab e39 (?)

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Var akkurat og hentet bilen hos bilglassrepratøren, og rullet igjennom byen..

midt inne i byen møtte jeg en bmw e39(?) cab med gigantisk streamer i frontruta med " seidl tuning ". Og en gigantisk frontfanger med uhorvelige store menger med netting i fronten, ( kunne hatt grillparty for en hel bataljon på den ). Noe jeg derimot likte var at den var breddet ganske så bra i hjulbuene, så gigantisk ut..var også led baklys bak..

noen som vet noe mer om denne? eller har bilder?

kunne vært gøy og sett den igjen, da rushtrafikken hindret glaning

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat og hentet bilen hos bilglassrepratøren, og rullet igjennom byen..

midt inne i byen møtte jeg en bmw e39(?) cab med gigantisk streamer i frontruta med " seidl tuning ". Og en gigantisk frontfanger med uhorvelige store menger med netting i fronten, ( kunne hatt grillparty for en hel bataljon på den ). Noe jeg derimot likte var at den var breddet ganske så bra i hjulbuene, så gigantisk ut..var også led baklys bak..

noen som vet noe mer om denne? eller har bilder?

kunne vært gøy og sett den igjen, da rushtrafikken hindret glaning

Dette er nok bilen til Styling Tech i Levanger hvis jeg ikke tar feil. Pratet med han før idag og da var han på vei til våler. Det er isåfall en e36 cab. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en bil som hører hjemme i Ringebu, er en kompis av meg som har den og den er akkurat ferdig bygd.

Bilen det er snakk om er en 320 e36 som er totalt ombygd, det eneste som er igjen av org karosseri er tanklokk og fører/pass dør. Bilen blir å se på Våler i helga. Uansett så ble det en veldig strøken sak. skjermer,panser, bagasjelokk er glassfiber. Det er som streameren sier Seidl Tuning som har levert stylingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok bilen til Styling Tech i Levanger hvis jeg ikke tar feil. Pratet med han før idag og da var han på vei til våler. Det er isåfall en e36 cab. :)

Hø? Svein Erik har da ingen cab..hverken E36 eller E46.. Han har en E36 M3, med full Riegerpakke..type slik:

februar_2005_001.sized.jpg

88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider