Gå til innhold

Nye støtdempere lager lyd?

Ranger emnet

Adjunkten

Anbefalte innlegg

Hvis det er hjullagrene så får du lyd enten konstant(altså ulyd i hjullager) eller i sving(slakke i hjullager)....

Men kan godt hende det er demperne ja....Kan være at de ikke er skrudd til skikkelig, dette har hendt mang en person ;)

Kan også selvsagt være utallig mye annet, man må nesten høre lyden selv før en gir et fullgodt svar...

Mvh. Kim Henriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skifta dempere og fjærer bak på sierra'n min i vinter...

de lager jo en lyd hver gang jeg kjører i en dump.. lyden er jo ifra når dempern blir trykkt sammen og ekspanderer seg igjen.. er vel ikke unormalt det.. fssh fssh sier det :)

du antyder ikke hvordan lyden høres ut.. men er vel lite av stramme-muligheter på vanlige dempere..

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skifta dempere og fjærer bak på sierra'n min i vinter...

de lager jo en lyd hver gang jeg kjører i en dump.. lyden er jo ifra når dempern blir trykkt sammen og ekspanderer seg igjen.. er vel ikke unormalt det.. fssh fssh sier det :)

du antyder ikke hvordan lyden høres ut.. men er vel lite av stramme-muligheter på vanlige dempere..

Det er litt vanskelig å forklare en lyd her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er hjullagrene så får du lyd enten konstant(altså ulyd i hjullager) eller i sving(slakke i hjullager)....

Men kan godt hende det er demperne ja....Kan være at de ikke er skrudd til skikkelig, dette har hendt mang en person ;)

Kan også selvsagt være utallig mye annet, man må nesten høre lyden selv før en gir et fullgodt svar...

Mvh. Kim Henriksen

Jeg fikk beskjed fra bilverkstedet som har montert støtdemperne at det kunne hende de måtte strammes, problemer er at jeg ikke har mulighet å dra innover til der bilen ble kjøpt og fikk nye støtdempere.. Men hvordan kan en se om de må strammes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på det er noe senkesett montert. Er en Toyota Corolla, 88'modell..

Prøvde å legge bildet av bilen i profilen men fikk det ikke til..

Folk har satt på senkesett på værre biler :)

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider