Essex Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Hvorfor la folk som kun er på forumet og lage kvalm være her? Visse personer skriver jo kun ting som er støtende for andre medlemmer, og bidrar med dårlig stemning i mange tråder. Er jo til og med medlemmer som har blitt slettet, men som er tilbake og lager fortsatt kvalme. Hvorfor skal de plutselig få lov til å være her? Synes dette ødelegger svært mye av inntrykket jeg får av forumet! Og det synes jeg er svært så unødvendig når det er over 1800 medlemmer, og kun et SVÆRT fåtall som lager kvalme. Hva er det som får dere moderatorer til å la disse medlemene bli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Det er jo en tydelig tendens da, at det er gjengangere som gang på gang står for alt bråket.. Det var jo fint her en stund nå, fuglene kvitret og gresset var grønt, men så kom disse gjengangerne tilbake og forsuret miljøet, gresset forsvant og snart var det bare is, kulde og elendighet. Undres over hvorfor ingen ser ut til å gjøre noe med det.. er vel liten vits i å i det hele tatt moderere et forum hvis man ikke modererer noe? "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Essex Hvorfor la folk som kun er på forumet og lage kvalm være her? Visse personer skriver jo kun ting som er støtende for andre medlemmer, og bidrar med dårlig stemning i mange tråder. Er jo til og med medlemmer som har blitt slettet, men som er tilbake og lager fortsatt kvalme. Hvorfor skal de plutselig få lov til å være her? Synes dette ødelegger svært mye av inntrykket jeg får av forumet! Og det synes jeg er svært så unødvendig når det er over 1800 medlemmer, og kun et SVÆRT fåtall som lager kvalme. Hva er det som får dere moderatorer til å la disse medlemene bli? Personlig tror jeg problemet ligger i den andre enden, nemlig at folk mangler evnen til å lese enkeltes innlegg uten å tenke feil. Foreksempel DU Jon, du klarer jo ikke å lese mine innlegg som det jeg skriver, uten å legge til masse egenprodusert fantasimateriale, det har du bevist ganske grundig. Og ja, jeg vurderte faktisk 100% seriøst å kjøpe meg en Skyline dersom en del ting hadde gått i orden, men det gjorde det desverre ikke, og jeg bor fortsatt i Norge, til min store frustrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Bare litt til OVERSKRIFTEN i denne tråden.. Det er sykt mange som er registrert og det er MANGE som aldri har skrevet noen ting som helst.. Hva med å slette de medlemmene?? Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Ascona Personlig tror jeg problemet ligger i den andre enden, nemlig at folk mangler evnen til å lese enkeltes innlegg uten å tenke feil. Foreksempel DU Jon, du klarer jo ikke å lese mine innlegg som det jeg skriver, uten å legge til masse egenprodusert fantasimateriale, det har du bevist ganske grundig. Og ja, jeg vurderte faktisk 100% seriøst å kjøpe meg en Skyline dersom en del ting hadde gått i orden, men det gjorde det desverre ikke, og jeg bor fortsatt i Norge, til min store frustrasjon. Følte deg truffet nå ja :rolleyes: Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by espen Følte deg truffet nå ja :rolleyes: Jeg vet at Jon av en eller annen morsom grunn har store problemer med å lese det jeg skriver riktig. han tok seg visst veldig nær av at jeg postet et rykte her på forumet, blant annet, og klarer ikke å forstå at jeg faktisk seriøst vurderte å kjøpe meg en riskoker, det hadde jo vært en fin familiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Bauer Bare litt til OVERSKRIFTEN i denne tråden.. Det er sykt mange som er registrert og det er MANGE som aldri har skrevet noen ting som helst.. Hva med å slette de medlemmene?? Man må vel få lov til å følge med på ett forum? Er vanlig forumskikk det å følge med og "sette" seg inn i det før man poster som bare F.... jeg er på endel andre forum og kun leser det som skrives... Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Ascona , jeg vurderte faktisk 100% seriøst å kjøpe meg en Skyline dersom en del ting hadde gått i orden, men det gjorde det desverre ikke, og jeg bor fortsatt i Norge, til min store frustrasjon. Du? Kult! Skal du stifte famile? :D -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Å slette brukere som ikke skriver er totalt bortkastet. De som ikke skriver - lager heller ikke kvalme! Må være lov å bare se hva som skjer, fælge med og lære. Vet om flere som ikke skriver, de barefølger med for å lære fordi dem selv ikke har serlig bilkunnskaper. Det er en utrolig bra måte å lære på. De som lager kvalme må jo skrive for å gjøre dette. Tror dette var å sette spaden ved feil grav gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Når det gjelder diskusjon om brukere som ikke poster skal slettes er dette tatt opp en rekke ganger tidligere og det henvises til svar i disse trådene. Disse finnes i Ris, ros, forbedringer & forslag kategorien. Hold denne tråden mot emnet som er nevnt i første post please! 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by eirikoo Du? Kult! Skal du stifte famile? :D Vel, var ikke helt bokstavelig ment, men fint å ha en bil med mer enn 2 seter innimellom liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Ascona fint å ha en bil med mer enn 2 seter innimellom liksom. ja kanskje det.. men de fleste blir provosert når du sier at du vil kjøpe en skyline for å ha den som familiebil når skyline er drømmebilen for de fleste.. da ekke det rart at de reagerte på det..selv om det ikke var riktig å reagere sånn.. men det var litt provoserende av deg ikke sant? du må kunne innrømme det - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by blixanio ja kanskje det.. men de fleste blir provosert når du sier at du vil kjøpe en skyline for å ha den som familiebil når skyline er drømmebilen for de fleste.. da ekke det rart at de reagerte på det..selv om det ikke var riktig å reagere sånn.. men det var litt provoserende av deg ikke sant? du må kunne innrømme det Janteloven lever enda, tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by blixanio ja kanskje det.. men de fleste blir provosert når du sier at du vil kjøpe en skyline for å ha den som familiebil når skyline er drømmebilen for de fleste.. da ekke det rart at de reagerte på det..selv om det ikke var riktig å reagere sånn.. men det var litt provoserende av deg ikke sant? du må kunne innrømme det Vel, jeg kan ikke forstå at det er provoserende.. Men det er som Majestet skriver helt tydelig at janteloven lever i beste velgående. Selv hadde jeg ikke blitt provosert hvis noen hadde kjøpt en 2002 modell Z-06 for å hærje i filler liksom, selv om det er drømmebilen min. Folk må ganske enkelt få bruke penga sine som dem vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Ascona Folk må ganske enkelt få bruke penga sine som dem vil.. Noe folk alltid vil ha innvendinger mot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg