Gå til innhold

Sletting av medlemmer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

For å avspore tilbake til tråden, så er jeg enig med Essex i at moderatorene kanskje burde overveie å permbanne folk når ting utarter seg. Det er jo ikke til å komme fra at det er et minimalt antall brukere som står for en ekstremt høy andel av kranglingen på dette forumet.

Og Kenneth, du vet utmerket godt at dette ikke dreier seg om hvorvidt Essex trodde på at du skulle kjøpe en Skyline eller ikke. Det har fint lite med jantelov å gjøre at du får svar på tiltale.

Og hvis det virkelig er tilfelle at folk alltid misforstår de det gjelder, så kan det kanskje være noe å tenke over eller hva?

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Men HVORFOR skal de inaktive slettes?

Tror ikke tanken bak å starte denne tråden var å få vekk inaktive brukere...

Jeg tror nok heller tanken bak dette var at det i det siste har returnert et par gjengangere som har vært borte en stund, og de har i løpet av kort tid laget en masse kvalm, og man har god grunn til å undres over hvorfor ikke moderatorene har gjort noe med det.

Det er vel liten vits i å være moderator i et forum, hvis man ikke modererer noe?

Jeg har ikke tenkt å begynne å peke fingeren på hvilke brukere det er snakk om, for jeg tror de fleste relativt oppegående personer skjønner hvem det har vært snakk om her.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Jeg tror nok heller tanken bak dette var at det i det siste har returnert et par gjengangere som har vært borte en stund, og de har i løpet av kort tid laget en masse kvalm, og man har god grunn til å undres over hvorfor ikke moderatorene har gjort noe med det.

Den delen av diskusjonen er jeg forsåvidt enig i. Men jeg er samtidig motstander av sensur..

Og jeg syns forøvrig bare det er en som har utmerket seg såpass at det bør reageres.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den delen av diskusjonen er jeg forsåvidt enig i. Men jeg er samtidig motstander av sensur..

Og jeg syns forøvrig bare det er en som har utmerket seg såpass at det bør reageres.

Bare fordi jeg er nysgjerrig.. hvem er den ene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!

bare prøver å være formell, og velger derfor ikke gå deriekte ut med navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jeg foreslår at du ber de slette deg istedet, det er DU som kommer med de fleste personangrepene her på forumet.

Ser du slår til med nok et utfall/personangrep.

Du prøver jo konstant å legge skylda på alle andre.

Nå orker jeg ikke nevne noen andre enn deg i denne sammenhengen, fordi det her er DU som har lagt hodet på hoggestabben.

Du har selv bedt om dette, ved å poste slik som du gjør her i denne tråden, så ikke skyld på at alle andre angriper deg.

Jeg kan jo ikke snakke for alle andre, men jeg er drittlei at du og enkelte andre elementer her driver på slik som dere gjør, og attpåtil er dere så frekke at dere prøver å anklage alle og enhver som påpeker at det dere driver med er hinsides enhver form for sivilisert oppførsel.

Du vil sikkert komme med et svar på denne posten, der du legger ut i det vide og det brede om hvor fæl jeg er, hvor mye jeg angriper deg, og hvordan hele verden er urettferdig mot akkurat deg. Det er jo nemlig alle andre det er noe galt med, ikke deg selv.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du ber de slette deg istedet, det er DU som kommer med de fleste personangrepene her på forumet.

detta vil jeg gjerne høre et eksempel på.. hvis det har noe som kan ha lignet på det så kan det ha vært en årsak til det først??

du blei kasta ut en gang og kan sikkert bli det igjen.

:pisser: Ascona :ssip:

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by liIIebror

detta vil jeg gjerne høre et eksempel på.. hvis det har noe som kan ha lignet på det så kan det ha vært en årsak til det først??

du blei kasta ut en gang og kan sikkert bli det igjen.

Jeg kom tilbake, og kan sikkert gjøre det og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en forskell mellom og si at du er lei an NOEN lager kvalme og bare maser ! og si at han og han og han burde bli slettet !!

vil ikke se på denne threaden her som et personangrep !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

det er en forskell mellom og si at du er lei an NOEN lager kvalme og bare maser ! og si at han og han og han burde bli slettet !!

vil ikke se på denne threaden her som et personangrep !

Nei, du kan jo ikke svikte helten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår