Gå til innhold

Sletting av medlemmer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Må si meg enig i at det er ett fåtall her på forumet som går til direkte person angrep, men de som gjør det bør da ikke få lov til å være her. For de som var her i den perioden Rdl var borte fra forumet, så ble det relativt få tråder stengt pga slike ting. Mens det nå blir stengt tråder i hytt og gevær. Etter min mening så var alt mye bedre når rdl ikke var på forumet.

 

Vet at moderatorene har diskutert utstengelse av rdl før, mener at de nå må få opp øynene og gå fra hva flertallet på forumet mener..

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ascona

 

Nei, du kan jo ikke svikte helten din.

 

ok. siden essex er en god kompis av meg, og har en tøff, og jeg stiller opp for han her så ?? *tenker* er han helten min ??

 

gå og legg deg a eggbert. faen heller. makan til tullete oppførsel.

 

(ikke person angrep, bare forsvar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jeg foreslår at du ber de slette deg istedet, det er DU som kommer med de fleste personangrepene her på forumet.

 

Originally posted by Ascona

Nei, du kan jo ikke svikte helten din.

 

Tja, du tar vel passert Essex nå, med to angrep i samme tråd..? At du forsøker å svekke LilleGuds troverdighet på denne måten i stedet for å ta det han sier på alvor sier en del om deg.

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Typhoon_

Hvorfor er de 2 postene mine sletta ????

 

Hvis du hadde giddet å åpne gluggene mer enn halveis hadde du fått med deg innholdet i posten min ganske så langt oppe i tråden. Jeg siterer den på nytt:

 

Når det gjelder diskusjon om brukere som ikke poster skal slettes er dette tatt opp en rekke ganger tidligere og det henvises til svar i disse trådene. Disse finnes i Ris, ros, forbedringer & forslag kategorien.

 

Hold denne tråden mot emnet som er nevnt i første post please!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Bare litt til OVERSKRIFTEN i denne tråden.. Det er sykt mange som er registrert og det er MANGE som aldri har skrevet noen ting som helst.. Hva med å slette de medlemmene??

 

det er ingen som må skrive noe på dette forumet. det er helt vanlig at folk regger seg på forum kun for å lese. du eller ingen andre tjener noe på at man skal slette folk som ikke skriver noe.

 

det er bedre med mange kloke som tier en mange dumme som taler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at folk skal bli slettet fra forumet, er opp til meg og marius.

 

men det er veldig mange av dere som liker å strø salt i såret for å gjøre vondt værre å.

man må faktisk ikke engasjere seg i alt man hører og leser.

 

tenk over det....

 

denna tråden er på alfavei og bortkasta. detta er bare et dårlig tema. er det noe dere sliter med på forumet, kan dere sende meg en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår