Polo Classic Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Feite felger.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Konge! :) helt syko ;) Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 G40 motor med turbo og 150-160 hk. G40 cup understell med Salzmann ramme Lotus felger med conti dekk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Den der blir steintøff :D Men de lotusfelgene må være vanskelig å få tak i? Tror du de finnes i 4x114,3? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tror faktisk det er den boltsirkelen de kommer i, og 4/100. Felgen på bildet er ikke 4/100 men har adapter til 4/100 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Nei så fett!!! Jeg fikk akkurat noen gamle svarte/sølv audihjul til golfen, så den er sikra, men jeg trenger feite hjul til Corolla'n! Lotushjula er akkurat min stil! Hvor finner jeg slike? Og hvor dyre er de? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Kompisen min kjøpte sine hos en hugger i England da han var ute og letet etter Derby deler. Umulig å si hva slikt koster i Norge. Kryr jo ikke av 70-talls Lotuser i Norge Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Kompisen min kjøpte sine hos en hugger i England da han var ute og letet etter Derby deler. Umulig å si hva slikt koster i Norge. Kryr jo ikke av 70-talls Lotuser i Norge Er fra en Europa, kanskje?... Men tilbake til Topic: Hva slags farge blir det? Går ut fra den ikke skal gå rundt med hvite breddere? Skal den få flere mod's? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tror muligens de er fra Eclat eller hva det nå heter. Bilen ble lakkert i denne fargen for 2,5 årsiden, men har ikke blitt helt ferdig enda. Blir nok samme farge, muligens med svarte breddere og tak. Nå driver han å lager skikkelig veltebur Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tror muligens de er fra Eclat eller hva det nå heter. Bilen ble lakkert i denne fargen for 2,5 årsiden, men har ikke blitt helt ferdig enda. Blir nok samme farge, muligens med svarte breddere og tak. Nå driver han å lager skikkelig veltebur Svarte breddere blir nok bra. m'm Forstår at han vil ha bur.. Jeg hadde trengt det med så mye hest i en polo..;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Flere bilder av denne evige klassikeren?! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Det der var rett og slett hardkore, ja :) Satser på oppdateringer framover.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 wicked! hvor breit? Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 7-14 felger med 195/40-14 Conti om jeg ikke husker feil. Ikke vent for mye på bilder og oppdateringer. Han har holdt på med denne bilen siden 2000 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg