Polo Classic Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Daglig bilen i bakgrunnen, Bora V6 4-motion, venter på turbokit Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Fant du ikke spørre bildet :deng ,ehehhe, nei då. blei bra den. sånn det skal se ut. Er det en liten turbo eg ser på den motor'n bak der, trodde det var bare g lader det gikk i der? Turbo har den fordelen på Polo I at du slipper å kappe i filler frontplaten og kjøre med laderen gjennom grillen. Ham har forresten NOS fanger i chrom med endestykker og alt som trengs liggende, men gidder ikke å bruke den lol Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hehe.. pyntet Bergrenner stuk ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy Bob Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Bor du i England? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Bor du i England? Nei, kompisen min gjør det Jeg blir bare kalt der Englandsfahrer, uten at jeg skal gå videre med hvorfor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy Bob Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Ok, trodde det var en showcase på bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Ok, trodde det var en showcase på bilen din. Nope, min er nok litt nyere, men blir omtrent like hardkore Felles nevnere: Salzmann dreiackslenken, bur (Han heigo stål, jeg Wiechers Chro-molly lettstål), G40 (han har K03, jeg driver å setter på G60) Bredding (Gr.H plast vs Golf I stål) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy Bob Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Link til tråd om bilen din eller hvor en kan se bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Link til tråd om bilen din eller hvor en kan se bilder? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=41623&page=1&pp=15&highlight=Porka Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Daglig bilen i bakgrunnen, Bora V6 4-motion, venter på turbokit Synes det er stygt å ødelegge en så fin polo med de utbyggerene jeg.. ellers liker jeg alt som er gjort, og fargen er helt nydelig.. men mener den hadde sett mye bedre ut med originale valsede hjulbuer.. evt. lett bredding i stål.. Og selv om jeg er klar over at kromfangere er blitt litt "old news" i scenen i england, så mener jeg også st denne bilen hadde vært penere med kromfangere... hadde også vært morsomt med den sene fronten på polo 1 og kromfangere.. men uansett, så er det en ufattelig tøff bil :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 @ galagher: Selv syns jeg de bredderene virkelig gjorde bilen! De er simpelthen rå! Men.. Smaken er som baken. Delt og brun.. ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 @ galagher: Selv syns jeg de bredderene virkelig gjorde bilen! De er simpelthen rå! Men.. Smaken er som baken. Delt og brun.. ;) Er 100% enig!!! Helt rått :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Personlig så digger jeg bilen og bredderne. Men det skal være sagt at det er litt japse preg over de. Så på en måte forstår jeg Gallagher... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Dette er ikke mye harry, her snakker vi oldschool racestuk, digger det stukket jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Motor prøvemontert, det er trangt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg