askoy_s40 Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 (endret) Heftig bredde!! Hvor breie dekk har du på bilen egentlig?? Felg dim? Endret Februar 12, 2009 av askoy_s40 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Ikke sikker på dekkdim, men er 10x15 og 11x15 Compomotive CXN Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 rosa felger med "oransje" farge ikke så veldig bra kombo men relativt fin =) elsker motoren Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 jeg syns også bilen er veldig tøff fint stuk men syns di hjula der ble litt for store, ser litt merkelig ut etter min mening.kult prosjekt Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Må bare presisere at bilen har skiftet eier, og den nye eieren har ikke like god smak ;) JayMac som har kjøpt den, for de som leser PVW hadde han en hvit Golf 1med tramont på forsiden for noen nummer siden Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Hardt å være hjul lager ser jeg for meg:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 ikke værst...hadde det nu vært min hadde rosa blitt bytta ut mot hvitt. likte breddinga og fangerne, er chromlista på baklyktene orginalt? ingen eksos stuss heller, litt spesielt:) eller er motor ikke helt ferdig ? Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Skal vel ikke se bort fra at eksosen kommer ut på siden ;) Chromelisten er vel orginal om jeg ikke husker feil ja, Audi 50 muligens Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg