Gå til innhold

Svinger vs. langstrekkinger

Ranger emnet

Hansy

Fort på motorvei eller fort på svingete vei?  

122 stemmer

1. 1. Fort på motorvei eller fort på svingete vei?

• Motorvei,motorvei!
    • Kjøre aktivt på svingete vei!
    • Noe annet...ja,så skriv det da!
    • Vet ikke

Anbefalte innlegg

Kjører Alfa, så svinger er topp. Det som spesielt er litt tøft er å henge av seg 10 år nyere biler som ligger og kysser meg i ræva på beine veien. Litt svinger og i med tredje og flat flis happyhappy

To svinger så er dei vekk.

Alle kan riste av seg nye orginale kjedelige biler heyyou

Men svinger såklart, kjenne g krefter.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker svingete vei best, spesielt svingete vei som jeg er kjent på. Om å gjøre å kjøre fortere og fortere gjennom de forskjellige svingene.

Jeg oppnådde en milepæl idag, en sving som jeg pleide å ta i 60 før jeg fikk lappen, har jeg nå greid i 100 :) Fikk perfekt sporvalg og måtte ikke legge meg så mye at jeg tok nedi, :P

Jeg har ikke motor til å ha det gøy på lange sletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører Alfa, så svinger er topp. Det som spesielt er litt tøft er å henge av seg 10 år nyere biler som ligger og kysser meg i ræva på beine veien. Litt svinger og i med tredje og flat flis happyhappy

To svinger så er dei vekk.

Hehe,du kan grunnreglen om alfakjøring ja! :titties:

Den eneste gangen det er morro når det går rett fram er når man akser,fra 0-130 er morro...spesielt i alfan..

Ser at det er nesten bestemt flertall her,arti.. :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svingete vei, helt klart. jeg har ikke motor nok til å henge på på langstrekker, så jeg foretrekker svinger. helst grusvei, da er det moro :)

traff en milepæl jeg også her om dagen, tok en ganske ekkel sving jeg aldri har klart fortere enn 60 før, i 80 uten å sladde.

men heldigvis er det ikke noe som helst bebyggelse der jeg kjører. kjører aldri fort i bebodde områder!

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke motor til å ha det gøy på lange sletter.

Gjelder nok for flere, dessverre. :(

Svingete veier jeg er kjent er det morsomste.

Dessverre er problemet med svingete veier rundt storbyer at alle skal ut med rulleskøyter, rulleski, sykler og joggesko. De er overalt, hver jævla dag.

Å kjøre fort i områder som Maridalen og Sørkedalen er noe av det beste jeg vet. Det som mangler er litt bedre asfalt!

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med: Svingete motorvei? :D

E18 mellom larvik og porsgrunn er underholdning mener nå jeg.. Masse høyhastighets-svinger, relativt store høydeforskjeller og sletter innimellom.. Resten av E18 er kjedelig :rolleyes:

Klart.. det er morro en gang i blandt å bare kjøre det bilen går andre steder på E18 og E6.. men det er en stor sjanse å ta.. Masse sivile og uniformerte politibiler som lusker ved av/på-kjøringer :)

Hvis man ligger i 150-200km/t på en motorvei på kveldstid, vil man ofte få med en kar på fangeren som vil leke...
:D:D:D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke du 13 eller 14 år?? er vel ikke du som har kjørt da??? doh

Unnskyld meg, men tror vi har samme oppfatning..

Folk på 13-15 år som kommer med erfaringen sin, som de ikke har.. Syns bare det blir for dumt..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte på motorvei, men det er fordi jeg ikke vil kjøre alt for fort på svingete småveier da jeg mener det er mye mer utrygt enn høyhastighets motorvei racing. Du vet aldri hva som møter deg rundt svigen, men på motorveien har du god oversikt. I tillegg liker jeg biler som er komfortable på transportetapper, og det er det få sikksakk racing biler som er :(

Edit: Beste er bane da :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider